• Anonym

Att sova i en smutsig säng..

Anonym (Frk Lagom) skrev 2011-12-09 21:04:40 följande:
    Anonym (5 ggr i veckan) skrev 2011-12-09 20:10:58 följande:
    Haha min sambo blir ibland ap sur när han ser att jag igen tvättat sängkläderna enligt honom tvättar jag lakarna för oftast men,men så är jag jag måste ha rent och fint hos mig.
    Man somnar likom Bums när man har nybäddat/tvättad säng.
    Och jag äter aldrig i sängen.
    Tvättar lakarna 5 ggr och då mån-tis-ons-tos-fre-lör-sön
    Jag svettas inte men min sambo gör det när han jobbar på bygge ''urk'' hahaha    
    Om man tvättar varje dag i veckan så blir väl det iaf 7 ggr?!
    Eller så menar hon att hon tvättar lakanen 5 gånger 7 dagar i veckan Drömmer
  • Anonym

Ni inser väl att det finns folk här i tråden som har en fobi? Det är inte normalt att inte kunna gå och lägga sig i sängen utan att duscha först.

Jag har en vän, som för övrigt inte heller tycker att hon har bakterieskräck. Hon stoppar in håret under skjortan så att det inte ska bli smutsigt. Och när hon var barn hade hon alltid en socka på handen när hon satte på tvn och videon (för hennes bror hade tittat på porrfilm en gång).

Mina lakan är INTE smutsiga efter en natt om jag inte duschat. Vi byter varje vecka då min man (som faktiskt duschar varje kväll) svettas, dreglar och snorar på lakanet på sin sida av sängen

• Anonym
    Zixi skrev 2011-12-09 21:28:24 följande:
    Duschar alltid kvällstid, varje till varannan dag beroende på säsong och aktivitet. Ren pyjamas efter varje dusch. Byter sängkläder en gång i veckan och örngott två gånger. Äter i sängen ibland men bara när den är bäddad. Att äta i sängen är egentligen emot mina principer men just nu har vi ingen soffa. Dottern får dock inte äta i sängen, de få gånger hon får äta framför tvn så sitter vi på golvet. Som svar till TS så säger jag att det är motbjudande att sova i en smutsig säng. Och jag fattar inte varför folk låter det bli blöta fläckar i sängen...
    Jag gillar inte heller att sova i en smutsig säng. Men det är skillnad på verklig smuts och inbillad smuts...
  • Anonym
    Zixi skrev 2011-12-09 21:28:24 följande:
    Duschar alltid kvällstid, varje till varannan dag beroende på säsong och aktivitet. Ren pyjamas efter varje dusch. Byter sängkläder en gång i veckan och örngott två gånger. Äter i sängen ibland men bara när den är bäddad. Att äta i sängen är egentligen emot mina principer men just nu har vi ingen soffa. Dottern får dock inte äta i sängen, de få gånger hon får äta framför tvn så sitter vi på golvet. Som svar till TS så säger jag att det är motbjudande att sova i en smutsig säng. Och jag fattar inte varför folk låter det bli blöta fläckar i sängen...
    Berätta gärna hur man får ett antal fontänorgasmer utan att blöta ner sängen
  • Anonym

Jag duschar på kvällarna. Var tredje dag.

• Anonym
    Zixi skrev 2011-12-09 23:21:00 följande:
    Hört talas om handdukar?
    Menar du att jag ska fylla sängen med handdukar varje gång jag ska ha sex utifall att jag skulle få fontänorgasm?
  • Anonym
    Zixi skrev 2011-12-09 23:27:45 följande:
    Ehh... ja! Hur fräsch tror du att madrassen blir annars? Och räcker med en stor handduk. Kan inte förstå hur man kan vilja sova i en blöt säng, kallt och läskigt ju.
    Hört talas om madrasskydd?

Man lägger sig vid sidan av fläcken. Men ni kanske delar på en 90-säng? 
  • Anonym

Just nu har ja katt i sängen och popcorn i sängen . ganska snuskigt men fan va mysigt vi har det nu framför tvn.
     åå ni som e lite sådär pedantiska såå får min katt äta från min smörgås och slika mig runt munnen . och den tungan tvättar han rumpan med goott :)Hjärta

• Anonym
    Anonym (Chipsen) skrev 2011-12-09 23:31:15 följande:

Jag hoppar in i tråden här:)

Ja, jag hade nog tagit handdukar och lagt under, Om du nu dessutom vet med dig att du brukar få fontis, så kanske du redan preparerat  med skydd som ligger under underlakanet och madrassen? Finns ju sådana att köpa, så det inte rinner genom så att säga. ELLER det är kanske enklare att dra ut madrasser och tvätta varje gång som det händer?

Fast han kanske gör likadant, lägger sina vätskor på sängen och så sover nu sedan?! :) IRONI

Jo, precis. Exakt så går det till.
  • Anonym
    Anonym (Chipsen) skrev 2011-12-09 23:33:17 följande:
    Men madrass-skyddet har du väl över hela madrassen? Eller ni har olika platser, en plats när det börjar vankas fontän, annars kan det kvitta?=)
    Va?
Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..