• Anonym

Att sova i en smutsig säng..

Anonym (livsmedel) skrev 2011-12-10 02:06:52 följande:
    Okej, skall prova det för min hud är verkligen äckligt torr är liksom äckligt sträv, då framför allt händerna men det beror ju som sagt på arbetet och renligheten då =)
    Smörj händerna överflödigt, dra över ett par strumpor som kladdskydd och sov med det.
  • Anonym

äsch lite skit har väl ingen dött av Tungan ute

• Anonym
    Stratto skrev 2011-12-10 09:03:24 följande:
    TS jag undrar hur du gör med dina fötter efter att du duschat?
    För jag antar att du inte har en flygande matta från duschen till sängen?
    Eller våttorkar du golvet mellan duschen och sängen varje kväll innan du duschar och sedan lägger dig?
    Eller du kanske har ett fotbad nedanför sängen som du passerar in i innan du kastar dig i bingen?

Inte? Nej men då tycker jag faktiskt att du är väldigt ofräsch och snuskig som går på ett använt golv innan din perfekt rena säng. Blä!

*ironi*
    tofflor?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-12-10 09:08:12 följande:
    tofflor?
    Haha ja i och för sig. Men om hon INTE använder tofflor?
  • Anonym

Jag kan hålla med trådstartaren att det är lite äckligt att äta i sängen om man inte har bricka eller dylikt. 

Blir dock beklämd över denna hygienhets, vi människor är levande organismer som svettas och vi har en normal bakterieflora på huden som är fullt normal. Men vi förstör detta genom vårt onormala tvättande och vårt sökande efter kliniskt rent. I slutändan så slår det tillbaka på oss. Antibotikaresistensen ökar samtidigt som vi köper antibakteriella medel som förstör arvsmassan hos oss. Antar att du måste smörja in dig med massa lotion som också ändrar arvsmassan. 

Såklart att man ska tvätta sig, men allt inom rimliga gränser.  

• Anonym

Sextiotalist: Precis, du har helt rätt, vi vinner i slutändan ;). Såpa är verkligen grymt bra, allt annat har åkt ut. Ättika är bra som blekningsmedel också.

• Anonym

usch vilken onödig tråd.....
    så tråkig att jag var tvungen att läsa alla inlägg till sidan 4, varför vet jag inte...

• Anonym

Jag brukar bre smör på mina lakan och strö chips över det innan jag lägger mej, det ger
    en skön yta att sova på. Och blir man hungrig under natten så har man goda chips att
    knapra på...

I-landsproblem... 

• Anonym

Men snälla ts, varför detta intresse för hur andra har det i sängen.

På vilket sätt är det viktigt i ditt liv, det kan ju knappast påverka din vardag, du ligger ju inte i andras sängar än din egen?  

• Anonym
    Anonym (finns värre) skrev 2011-12-12 13:25:19 följande:
    Ja, fast det finns de som är snäppet värre också...=) Har en kompis som absolut måste duscha efter varje gång han har haft sex. Så har han sex med sin tjej tre ggr på en kväll så måste han duscha tre gånger också (även om det är mitt i natten)....Jag skulle nog ta det som en förolämpning om min sambo gjorde så...
    Det är iofs fräscht när killar är fräscha. Tvätta snoppen kan jag förstå men hela kroppen känns lite överkurs.

Men hellre det än en kille jag vet. Han är vuxen man men när han runkar så sprutar han helt rakt ut på lakanet och tar inte reda på det- Detta om och om igen och jag tror det dröjer läääänge mellan gångerna han byter lakan. Eller förresten det gör han inte. Hans mamma kommer dit och byter åt honom en gång om året kanske
    *kräks*
  • Anonym
    Lampsken skrev 2011-12-13 09:25:06 följande:

Tja.. likabra som man har en tråd om kukars storlekar, vad mitt barn heter, om katarina z's blogginlägg, om elin och elida är fina namn, om tomten kommer hem till er i jul, vad ni köpt till er respektive, om man verkar normal eller inte, HJÄLP trådar och liknande.. ja så liksom... är nog denna tråden inte sämre än andra som alla andra svarar med gott nöje och tydligen halvt allvar eller viss agressivitet på... ser ingen skillnad.

Jag tycker att det är helt ok att fråga om sig själv och när man utgår ifrån sig själv.

Men just detta med att ha åsikter om andra, deras sätt att leva och dom val dom gör i livet.
    Att ha sånt intresse och så starka åsikter som man ofta ser, det kommer jag aldrig att förstå.

Om jag skriver något om mig själv så är ju det något som i allra högsta grad påverkar mitt liv.
    Om jag skriver om andra, så är det något inte på något sätt påverkar mig personligen.

• Anonym
    Anonym (hallå!) skrev 2011-12-13 08:59:25 följande:
    så gör vi... här hemma. skulle nog dö långsamt inombords om vi INTe gjorde så. Tycker det är heläckligt om man har sex och sedan sover på de lakanen eller struntar i att varken tvätta av sig eller duscha... nä HU!!
    vi också. väl klart man måste tvätta av sig när man haft sex!!

fattar inte det oromantiska. det är ju inte som vi springar och tvättar oss UNDER sexet, utan när det är klart.
Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..