• Anonym (sårad)

Han tittar på nakna tjejer :(

Jag är en av alla dom där som rått andra att "låt karln titta på porr, det gör väl inget?"... Och egentligen tycker jag ju att porr faktiskt är okej, men råkade se nu i sökfältet i webbläsaren att min kille kollat på "sexy naked brunette girl pics"... Det betyder ju att han faktiskt tittar på andra tjejer och inte på porr... Blir så sjukt ledsen...

Är jag konstig? Varför vill han titta på andra tjejer? Jag vill inte titta på andra killar...

• Svar på tråden Han tittar på nakna tjejer :(
  • Anonym

killar i ett nötskal. Min karl har inte det behovet men finns dom som har.så e det tyvärr...

• Frontline

Är väl upp till han eller hur

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (sårad)
    Frontline skrev 2011-12-09 16:23:38 följande:
    Är väl upp till han eller hur
    Ja det är klart. Men jag vet inte om jag vill vara i en relation där jag inte är tillräcklig. :(
  • Anonym (sårad)

Det lustiga är att, jag sa en gång till honom att "karlar tittar ju gärna på nakna tjejer och går igång på det. Men kvinnor gör ju inte det samma med män". Då sa han att "jag gör inte så"...

Förstår att detta är en petitess, men ändå.. Känner mig så otillräcklig :/

• lillabambi
    Anonym (sårad) skrev 2011-12-09 16:26:06 följande:
    Det lustiga är att, jag sa en gång till honom att "karlar tittar ju gärna på nakna tjejer och går igång på det. Men kvinnor gör ju inte det samma med män". Då sa han att "jag gör inte så"...

prata med han, ? är du säker på att de är så, så det inte är en popup??
  • Anonym (enkelt..)
    Anonym (sårad) skrev 2011-12-09 16:26:06 följande:

du är otillräcklig.. annars hade han aldrig ens tänk tanken o göra de..
    min gör likadant, han älskar mig säger han o nekar att han gör de, men ja har sett honom göra de, tillomed runka till skiten... tydligen fyller vi inte alla deras behov, man duger inte som den enda... de bara e så. sen får man må dåligt o acceptera eller be dom fara åt helvete.. de e jobbigt
  • Spacefrog
    Anonym (sårad) skrev 2011-12-09 16:24:23 följande:
    Ja det är klart. Men jag vet inte om jag vill vara i en relation där jag inte är tillräcklig. :(
    OK, men i så fall bör du inte vara i någon relation alls. Det finns nämligen ingen som helst människa som är tillräcklig, det vet väl alla? Eller, vänta, just det, jag glömmer hela tiden att vi inte är sådär moderna, frigjorda och intelligenta vi (i väst, i Sverige, t.ex.) tror oss vara. Så därför måste någon förklara det som egentligen borde vara uppenbart:

nej, ingen människa är tillräcklig. Hur skulle någon kunna vara det? Vi verkar förstå det i alla andra sammanhang (ingen vill äta samma lunch varje dag, ingen vill ha samma kläder varje dag, ingen vill bara ha en vän, osv).

Men vi ska minsann vara "tillräckliga" i en relation. Absurt! Låt din partner göra vad han vill, och skaffa själv fler partners (om du har behovet, har du inte det behovet så grattis). 
  • Anonym

Jag är precis som du TS, jag skulle inte vilja leva i en relation där jag inte är tillräcklig. Därav dejtade jag bara män som inte tittade på porr osv. Prata med honom, om han inte kan sluta trots att det gör dig lessen.. jaa då vet i tusan om han är värd att kallas för en man, snarare pojke och jag vill då inte vara tillsammans med en pojke. :O

• Anonym
    Spacefrog skrev 2011-12-09 16:33:36 följande:
    OK, men i så fall bör du inte vara i någon relation alls. Det finns nämligen ingen som helst människa som är tillräcklig, det vet väl alla? Eller, vänta, just det, jag glömmer hela tiden att vi inte är sådär moderna, frigjorda och intelligenta vi (i väst, i Sverige, t.ex.) tror oss vara. Så därför måste någon förklara det som egentligen borde vara uppenbart:

nej, ingen människa är tillräcklig. Hur skulle någon kunna vara det? Vi verkar förstå det i alla andra sammanhang (ingen vill äta samma lunch varje dag, ingen vill ha samma kläder varje dag, ingen vill bara ha en vän, osv).

Men vi ska minsann vara "tillräckliga" i en relation. Absurt! Låt din partner göra vad han vill, och skaffa själv fler partners (om du har behovet, har du inte det behovet så grattis). 
    Va du seriös nu? Självklart finns det många som är tillsammans med en som är tillräcklig. Eller är du en sån där som aldrig går in helt för ett förhållande, eller aldrig träffat någon som går in helt för ett förhållande.. äkta kärlek helt enkelt .. ja då förstår jag att du har en så konstig syn på det hela.
  • Anonym (känner igen)

Förstår precis hur du känner de!
    Min man tittade med på bilder av andra tjejer, inte porr. Lättklädda tjejer med snygga kroppar.1a gången blev jag lessen och i frågasatte varför han gjorde så och sa att jag inte gillade de. Sen upptäckte jag senare att han fortfarande/igen gjorde de. Jag blev VANSINNIG på honom gapade, skrek och grät (graviditetshormonerna i topp!).
    Så nu hoppas jag att han har förstått hur mycket det faktiskt sårar mej att han gör så och att han inte gör så mer..

Svar på tråden Han tittar på nakna tjejer :(