• Nyfiken gul

Fredagkväll - vad gör ni egentligen en vanlig fredag? Som typ ikväll?

Är det fredagsmys som gäller för hela slanten med tacos, IDOL och smågodis?

Är det pubkväll med polarna?

Familjemiddag?

Jättefest någonstans?

Julbord?

Ja gott folk, vad gör ni egentligen en fredagkväll som denna?

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Svar på tråden Fredagkväll - vad gör ni egentligen en vanlig fredag? Som typ ikväll?
  • Crea Diem

Jag roar mig på mitt eget vis. Julköttbullar på 2 kg älgfärs är nu färdigstekta. Och deg till korintkakor är på gång. Får se om det blir något mer bak eller godis innan sängen!

• Cicek

Gick ut och gjorde några ärenden med sambon och sonen, gick på McDonald's, nu leker de lite och snart ska jag och sonen baka kakor :) Sambon jobbar imorgon och börjar tidigt så vi kommer nog inte lägga oss så sent, så vet inte om det blir film eller något sånt..

• MalinEddie

Det är olika från fredag till fredag. Idag är sambon på julbord med sitt jobb. Jag har haft myskväll med barnen som precis har somnat. Nu tänkte jag ta ett glas vin, lägga en ansiktsmask och färga ögonbrynen. Idol står på  i bakgrunden.

• Linny

Åt middag med maken och de två sönerna (6 och 3). Nu sover barnen, maken sätter ihop pepparkaks-piratbåten så den kan dekoreras med barnen imorgon. Jag sitter och kollar datorn lite och sippar på Amarone.
    Snart blir det film och lite snacks. 

• lövet2

En typisk fredagskväll är minst en av de utflyttade döttrarna hem på besök. I kväll är näst äldsta dottern här med pojkvännen. Vi har nyss adventsfikat (gammal familjetradition) och om en stund blir det antagligen kortspel. Tonåringen ser IDOL-finalen, men det är bara hon som är intresserad av den.

• Anova

I kväll har jag picknick på vardagsrumsgolvet, direktbloggar i min egen blogg från Idolfinalen. Dagen till ära har jag godis, chips och läsk. En vanlig fredag brukar jag antingen jobba eller surfa på nätet.

*`*?.¸☆ ♥ ☆¸.?*´*God jul och Gott nytt år*`*?.¸☆ ♥ ☆¸.?*`*
  • Hannah76

En vanllig fredag är det antignen mys med familjen eller aw.

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir, är hemma själv. Väljer mellan att gå ut eller stanna hemma o se på film.

• Blablabla

Sambon är & hälsar på en kompis i Tyskland. Har en "singel" kväll i soffan själv med idol, julmust & havrebollar ;)

• En helt vanlig mamma

Min man är utomlands över helgen så jag har sett tecknad fil, sövt barnen, dricker nu glögg i slötittar på idol...inte så exiting med andra ord

• Sapato

Kollade svtplay tidigare bla julkalendern och Mr Bean och käkade en fransk nougat och sonen en tablettask, sambon mat då han inte åt samtidigt som oss.
    Rensat ur smyckeslådan och sambon fixade en tavla, sonen lekte med lego.

Vid 20 sa sonen att han ville sova och nu ligger jag och surfar på mobilen.
    Är trött så kommer sova tidigt (gravid v.35)

• Blå droppe

suttit inne i rusket med tösen,sen pizza och nu tittar vi på family guy och sambon somnade precis på soffan.

• WickedyWitch

Ligger i soffan med min bebis i magen som har latjolajban där inne! Tänkte koka egen varm choklad & se om där finns något bra på tv.

• cajsasmamma

Ikväll ;

Ligger i mammas säng, kollar på Idol, slösurfa, prata med pojkvännen som är ute på krogen och sne har vi ätit kladdkaka allt i klätt i mina nya One-piece och duntofflor  

• Demoiselle

Slösurfar, kollar på roliga klipp på youtube, äter clementiner och väntar på att maken ska komma hem från sin affärsresa. Undviker att städa köket...

• roffe

Jag är sjuk så det blir slappare än vanligt. Glor på tv typ. Annars brukar jag spela datorspel :)

• Babyystar

Jobbar natt och kollar idolfinalen!

• Jecca

jag och dottern myste, drack julmust och hade lite ostkrokar medan vi tittade på kogänget

Levina 090910 Bebbe bf 120226
Svar på tråden Fredagkväll - vad gör ni egentligen en vanlig fredag? Som typ ikväll?