Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män?
Inte ett dugg. Jag gör det av omtanke.
Inte ett dugg. Jag gör det av omtanke.
Men oj vad sexliv folk har! Jag gör det på min man ibland för att få vara ifred om jag säger så...
Jag runkar inte av en kille, jag suger av och då lir jag kåt. Skulle jag bara runkat åt honom då hade jag bara tyckt det kändes dumt och komiskt.
Nä, absolut inte.
Om man skulle bli kåt av det skulle man väl inte nöja sig med att runka av karln?
Nej, det blir jag inte. Har oerhört svårt att tända på visuell stimulans, dessutom föredrar han en avsugning (vilket jag inte heller tänder på men gör för att han njuter, för min del kvittar det), eftersom han har riktiga "porrfilmssprut" så det blir rätt kladdigt om jag inte tar satsen i munnen.
Tycker inte heller att kuken är sexig. Kan tycka att den är rätt ful. Könsorgan överlag tillhör inte kategorin med vackra saker i min värld
Bara om jag också får styra hans orgasm, tease and denial, det är tändande.
Nä. Jag runkar av honom när jag inte känner för att ha sex själv och jag har aldrig varit med om att jag har blivit kåt av det. Inte med maken och inte med någon av mina ex heller.
Helt klart blir jag kåt av att runka av min kille! Både av att ha hans svällande organ i min hand och att se honom njuta.
Ja det blir jag kåt av, brukar ta på mig själv samtidigt också. Men jag gillar att blanda händer med lite slick och suga också .
nej inte av att runka av honom
Nja, lite kanske.
Men jag blir våldsamt kåt av att sen honom göra det själv. Då får man ju bevittna något så otroligt privat, det är sexigt.