• Anonym

Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män?

Inte ett dugg. Jag gör det av omtanke.

• Anonym
    Anonym (Robert) skrev 2011-12-10 07:31:13 följande:
    När min fru runkar mig har hon oftast mens, så det brukar inte bli sex i anslutning. Men när jag lyssnar på hennes andning och ser på hennes ansiksuttryck etc får jag intrycket att hon blir kåt.

Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män, och är det isåfall av att se mannen njuta eller av att känna hans penis i handen?
    Jag blir inte kåt alls. Men jag låtsas bli kåt för att förstärka hans upplevelse. Typ andas tyngre o.s.v.
    Din fru kanske också gör så.
  • Anonym

Men oj vad sexliv folk har! Jag gör det på min man ibland för att få vara ifred om jag säger så...

• Anonym
    Furstinna skrev 2011-12-10 16:01:18 följande:

Jag runkar inte av en kille, jag suger av och då lir jag kåt. Skulle jag bara runkat åt honom då hade jag bara tyckt det kändes dumt och komiskt.

Runkar du aldrig av honom?? Stackars kille...
  • Anonym
    Mandi74 skrev 2011-12-10 17:35:38 följande:
    Hon tycker det är jobbigt/ansträngande att dra kuk för länge, det är därför hon stönar och ser ut som hon gör. Vill hon att du tar henne på brösten så är det verkligen ett tecken på att du tagit för lång tid på dig.

Men för att svara på din fråga, nej jag blir inte kåt av att runka någon däremot när jag ger avsugning.
    Det här är så sant. Brösten tar man till när det tar för lång tid.
  • Anonym
    Furstinna skrev 2011-12-10 17:28:04 följande:
    Haha nej, det jag kan göra med min mun kan INGEN göra med sina händer ;)
    Kanske det, men ibland vill man bara ha en avrunkning...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-12-10 17:11:44 följande:
    Men oj vad sexliv folk har! Jag gör det på min man ibland för att få vara ifred om jag säger så...
  • Anonym

Om man skulle bli kåt av det skulle man väl inte nöja sig med att runka av karln?

• Anonym
    Furstinna skrev 2011-12-10 18:32:22 följande:
    Inget problem jag kommer att stöta på men om så var fallet får han fixa själv.
    Han vill nog också ha en avrunkning men vågar inte fråga då du anser dig vara världsbäst på sugning och därför inte behöver runka honom... Som sagt, stackars kille...

Om man är världsbäst i att knulla så behöver man kanske inte heller runka eller suga av sin kille, för man kan ju knulla så bra!? 
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-12-10 22:51:43 följande:
    Han vill nog också ha en avrunkning men vågar inte fråga då du anser dig vara världsbäst på sugning och därför inte behöver runka honom... Som sagt, stackars kille...

Om man är världsbäst i att knulla så behöver man kanske inte heller runka eller suga av sin kille, för man kan ju knulla så bra!? 
    Varför är du så besatt av att göra killen till ett offer?
  • Anonym

Nej, det blir jag inte. Har oerhört svårt att tända på visuell stimulans, dessutom föredrar han en avsugning (vilket jag inte heller tänder på men gör för att han njuter, för min del kvittar det), eftersom han har riktiga "porrfilmssprut" så det blir rätt kladdigt om jag inte tar satsen i munnen.
    Tycker inte heller att kuken är sexig. Kan tycka att den är rätt ful. Könsorgan överlag tillhör inte kategorin med vackra saker i min värld

• Anonym
    Anonym skrev 2011-12-10 23:00:45 följande:
    Varför är du så besatt av att göra killen till ett offer?
    Inte besatt och han är inget offer, tycker bara synd om honom som aldrig får bli avrunkad.. Det är en grym känsla att bli runkad och det är inte ens egen hand som gör det, inte samma sak som en blöt mun. Tycker synd om killen som aldrig får uppleva det helt enkelt.
  • Anonym

Bara om jag också får styra hans orgasm, tease and denial, det är tändande. 

• Anonym

Nä. Jag runkar av honom när jag inte känner för att ha sex själv och jag har aldrig varit med om att jag har blivit kåt av det. Inte med maken och inte med någon av mina ex heller.

• Anonym

Helt klart blir jag kåt av att runka av min kille! Både av att ha hans svällande organ i min hand och att se honom njuta.

• Anonym
    Anonym (instämmer) skrev 2011-12-11 15:23:37 följande:
    Men tycker du fortfarande synd om honom om jag berättar att han vägrar ge oralsex för han blir såå trött i sin tunga då. Han vill heller inte smeka med händerna för han säger att han har svårt att hitta min klitoris. Alltså har jag lagt ner projektet med oralsex mm. Varför ska jag plåga mig till att tillfredställa honom när han inte ids bry sig om mig?
    Varför är du ihop med honom öht? Om du verkligen inte tror att han bryr sig?
    Är inte livet för kort för att nöja sig med mindre på det sättet.
  • Anonym

Ja det blir jag kåt av, brukar ta på mig själv samtidigt också. Men jag gillar att blanda händer med lite slick och suga också .

• Anonym

Nja, lite kanske.
    Men jag blir våldsamt kåt av att sen honom göra det själv. Då får man ju bevittna något så otroligt privat, det är sexigt.

Svar på tråden Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män?