Inlägg från: Anonym (Jaaa!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jaaa!)

Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män?

Åh herregud, JAAA! FörvånadSkrattande Jag blir kåt av att bara titta på hans stora, ståtliga kuk, jag blir kåt av att suga hans kuk, jag blir kåt av att se honom njuta som han gör när jag runkar/suger/knullar honom, jag blir kåt av att veta vad han vill göra med mig, jag blir kåt av att känna hans kuk fylla ut hela mig och självklart också av att känna hans tunga kuk i min hand och hur handen glider över ollonkanten! Jag blir kåt av det mesta som har med hans kuk att göra Cool

• Anonym (Jaaa!)
    Anonym (instämmer) skrev 2011-12-10 23:12:26 följande:
    Håller med. Jag tycker inte heller att könsorgan är vackra. Tänder inte på dem. Vill inte se något överhuvudtaget, blundar under hela akten.  Har inga problem med penetrering, det är skönt. Men oralsex och runkande - nej, det är tråkigt och osmakligt och därför vill jag inte. Han får heller inte på mig för han är inkompetent och klarar det inte. Jag fixar det själv istället. Jag ska nog skaffa mig en dildo istället.
    Om det här är på riktigt så är jag helt chockad över hur man kan säga så om sin egen partner! Osmaklig och inkompetent? Stackarn! Förvånad En sund relation går väl ut på att man ska vilja vara med varandra och det måste vara sjukt avtändande att veta att ens tjej knappt vill ta i en med tång.
  • Anonym (Jaaa!)
    Anonym (instämmer) skrev 2011-12-11 15:23:37 följande:
    Men tycker du fortfarande synd om honom om jag berättar att han vägrar ge oralsex för han blir såå trött i sin tunga då. Han vill heller inte smeka med händerna för han säger att han har svårt att hitta min klitoris. Alltså har jag lagt ner projektet med oralsex mm. Varför ska jag plåga mig till att tillfredställa honom när han inte ids bry sig om mig?
    Ja det gör jag, men även dig i så fall. Även om relationen utanför sängen är okej skulle jag aldrig stå ut att leva tillsammans med någon som inte brydde sig om att anstränga sig för att göra relationen bättre eller ens brydde sig om mig som en person med "needs", inte bara utanför sängen. Får känslan av ett dött lopp, som om ni båda gett upp (vilket jag förstår)...
  • Anonym (Jaaa!)
    Anonym (instämmer) skrev 2011-12-11 19:49:19 följande:
    Mycket bra fråga. Jag har faktiskt dumpat honom den här helgen. Javisst är livet för kort för att nöja sig med det men för somliga finns det inte så många erbjudanden så man får ta vad man får.
    Det där lät sorgligt på riktigt. Tråkigt att höra att du inte tror mer om dig själv... :(
Svar på tråden Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män?