Inlägg från: Anonym (äntligen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (äntligen)

Vi som är gravida och som vill vara lite hemliga (från systertråden!)

Wieeee, härligt :D Det blev en arbetskväll för mig, å ja är så seeeg. Tröttheten  kom från ingenstans, å idag gick ja in i v.5 :D

• Anonym (äntligen)

Det känns verkligen som att det är en evighet kvar när man bara är i v.5...

låghormonare?, ja tror nog att UL kommer gå bra Glad

• Anonym (äntligen)

Hehehe, ja har inte tänkt på å ringa ännu :p Å här är det 2 vänner till mig å sambon då som vet om, så vi är 4 pers :D Helst vill man juh berätta till alla man känner men men det får vänta ett tag.

• Anonym (äntligen)

Några grav symptom hos nån ?? :D
    Här är det super ömma bröst, dock har de släppt lite nu, de drar å spänner i magen, å tröttheten gör sig påmind fastän ja bara är i v.5.. Å näsan den är torr som bara den. Kisseriet är juh en annan femma, kände mig super kissnödig igår å när ja äntligen sprang på toa så kom de typ ingenting :p
    Å drömmarna på nätterna är inte riktigt normala.

• Anonym (äntligen)

Man får faktiskt gnälla när man är gravid även om de har tagit ett tag å få ett plus, för de är ingen dans på rosor å vara med barn Flört Ja håller bara tummarna att den här graviditeten går lika smärtfritt som förra, speciellt då ja jobbar. 
    Förra graviditeten var ja skit arg på min sambo när ja mådde dåligt å var trött för ja tyckte minsann att det var hans fel att ja mådde såhär. Hahah. Vette tusan vart den tankegången kom ifrån.

• Anonym (äntligen)

Usch hoppas de slutar, för det ska juh ut en bebis där nästa år.. Kramar till dig.

• Anonym (äntligen)

Alltså hur är det med magar för er?? Ja är lite svullen på kvällarna så ja ser skillnad fast det är så tidigt, men har för mig att det syns tidigare om man har barn sen tidigare.. Eller så ser ja bara saker, hahah. Ja kanske bara har gått upp i vikt, hahah. Jajja, de kvittar vilket som :p

• Anonym (äntligen)

Förra så syntes inte magen förrän i v.20 typ. De är nog bara tjockismage som gäller för mig med :p Men ja ska iaf investera i ett par mammajeans senare :D Ett måste för dom är så grymt sköna när man får dra resåren över magen :p

• Anonym (äntligen)

Inge illamående här ännu, å ingen yrsel men då går ja in i v.6 nu så det kanske kommer. Men däremot så orkar ja knappt äta hälften av va ja åt förut. Så det minimala portioner här, å mätt på en gång.

• Anonym (äntligen)

Nu blev de som så att vi berättade för blivande farmor å farfar å bebisen, eftersom dom märker på en gång. Å så när ja har slutat röka, kändes som att ja orkar inte med å börja med en massa bortförklaringar där :p Så nu är det gjort dom trodde inte riktigt på oss, men dom hade ändå suttit väntat på att de ett tag å undrat när de ska komma :D Så nu hoppas farmor att den kommer på hennes födelsedag :D Nå nu är de bara min pappa å syskon som är kvar å större delen är karlar så dom är inte så brydd :p
    Men måste säga att de va ändå skönt å ha gjort bort de.

Svar på tråden Vi som är gravida och som vill vara lite hemliga (från systertråden!)