Vi som är gravida och som vill vara lite hemliga (från systertråden!)

/Julie!

Jag är 29 och bor i ett hus i Uppland med min man och våra två sötmonster (katter)! Jobbar som sångpedagog och extraknäcker som sångerska. Det är väl lite om mig iaf!
Kära hjärtanes vilken sötnos! Grattis igen!
Idag är det sjätte juli och om en månad senast är jag mamma!! Helt galet!
Dalkulla, jag känner igen mig i det du skriver! Orolig hela tiden typ. I början av molvärken, sen av att alla symptom försvann, sen inför RUL, skulle allt se bra ut? Sedan innan rörelserna började ordentligt och nu mot slutet när hon har perioder då hon knappt rör sig kännbart. Det bästa jag vet är när hon far runt som en vilde där inne, då verkar hon iaf må bra! Kan inte radbryta på paddan, men hejar på dig låghormonare! Hoppas bebben kommer snart!
Jaaaaaa!!!! Hon är här! Vi kom hem igår och trevar oss fram i allt det nya! Lovar att återkomma om mer detaljer! vi mår iaf bra!
Hej!
Jag har min lilla tjej hos mig och hon fyller 6 månader nästa vecka! Oj vad tiden går fort!! Vi har det bra, har börjat introducera gluten och pysslat med smaksensationer. Jag tar det dock lugnt eftersom hon är mjölkallergiker och jag vill inte ställa till det för mycket för den lilla magen!
Hon växer så det knakar! Älskar musik och med två musikerföräldrar hade kanske allt annat varit konstigt!
Vi har haft det lite knepigt med sömnen eftersom hon vägrat sova nån annanstans än i vagnen eller i famnen på dagtid men nu börjar det ordna till sig!
Hoppas ni mår bra också!