Inlägg från: Millan83 |Visa alla inlägg
  • Millan83

Vi som är gravida och som vill vara lite hemliga (från systertråden!)

Something01 skrev 2012-05-31 12:04:57 följande:
    (äntligen) haha, skrev från mobilen så de blev inte anonymt men den gör som inget nu :) funderade för nån vecka sen varför vi fortfarande är anonyma :p
    haha har också tänkt på det! Bra att du tog första steget! Måste ju erkänna att jag inte är så speciellt hemlig längre!

/Julie! Skål
  • Millan83

Jag är 29 och bor i ett hus i Uppland med min man och våra två sötmonster (katter)! Jobbar som sångpedagog och extraknäcker som sångerska. Det är väl lite om mig iaf!

• Millan83
    Anonym (låghormonare?) skrev 2012-06-04 11:51:47 följande:
    Jag kommer från Hälsingland, så det är hemma för mig. I sommar blir det nog ingen resa dit tyvärr. Där finns ju knappt ens någon förlossning där längre , så vi håller oss här hemma, där vi inte har 10 mil till närmaste förlossning.
    Jag kommer också från Hälsingland! Är glad att jag har ett bättre sjukhus nu än där. Dock såg jag att de slopat planerna på att slopa lustgasen! Alltid något! 
  • Millan83
    Anonym (T) skrev 2012-06-08 07:59:50 följande:
    vecka 39, 38+0 idag!! Gör min sista arbetsdag idag på väldigt länge Sen har jag semester o sen blir det mammaledigt!! Vad underbart det känns Det är ju verkligen toppen att få en sommarbebis. Min son är född i december så det blir lite skillnad.

Härligt!! Snart dags ju! Själv ligger jag lite efter, 30+2! Byter på onsdagar! Önskar alla en fin dag och en skön helg!
  • Millan83
    Anonym (Blues) skrev 2012-06-10 09:15:06 följande:
    Annars skickar vi gärna vidare eländet... men det brukar bli mer som det där talesättet "delad glädje är dubbel glädje" - fast omvänt liksom när det gäller magsjuka. :- D