Vi som är gravida och som vill vara lite hemliga (från systertråden!)
Tack låghormonare!! och hej igen allihop. Hu mår ni?
Jag mår otroligt bra! Lite ömma bröst, som jag till imorse trodde beroddde på smällarna jag fick av sonen när vi lekte på äventyrsbadet i helgen..vet inte exakt, men jag tror han väger över 50kg nu, så det kan gå rätt hårt ibland!..så kom jag på att jag ju inte testat sen 15:e, och så blev det 2streck på en gång!!! Jag "visste" inte att jag var gravid innan, men heller inte att jag inte var det, som jag gjort flera månader, men jag blev förvånad, men inte chockad, och bara såå lycklig!
Det var imorse när vi precis skickat iväg barnen med skoltaxin, och båda skulle till sina andra föräldrar fr o m idag. Jag smusslade med mig ett test in på toa... Så satte vi oss i köket och kände lugnet, över kaffekoppen, jag log som en tok och sambon säger; Jaha, då är vi utan barn*suck*. Nej det är vi inte!, sa jag och han såg alldeles nollställd ut...det blev knäpptyst jättelänge och jag bara njöt och tittade på medans det sjönk in...
Magiskt...overkligt.. Jag är verkligen alldeles lyrisk och störtförälskad i min man och världen!!....men jag vet ju åxå att v.12 är låångt borta ännu...