slinkywookie skrev 2011-12-11 03:08:01 följande:
Om du ser dig omkring, kanske aven bara laser nagra tradar har pa FL forstar vilka kriser manniskor sitter i och ar i desperat behov av hjalp for att overleva. Da sticker det ratt bra i ogonen att nagon onskar bidrag fran staten for att pigga till sina urammade pattar. Det tycker du ar helt ok men alla som inte anser det, ar idioter?
Det dar ar nagot man far rakna med nar man blir gravid. Inte alla far det, men valdigt sallan ser brosten ut som innan barnet.
Jag skrev inte att folk va idioter, utan att kommentarerna är idiotiska. Jag förstår ts fullt. Jag visste exakt vad som skulle hända med min kropp efter barnafödande, ändå mådde jag dåligt över mina bröst.
Och ja, alltid ska det sticka i någons ögon när det kommer upp trådar Ang bidrag, men kan man inte strunta i att svara då istället? Det var ju inte direkt påhopp ts sökte, utan svar på några enkla frågor.
Sen finns det faktiskt människor som mår väldigt dåligt psykiskt när dom ser vad en graviditet kan göra med kroppen.
Och jag tycker själv att man först ska försöka acceptera sin kropp innan man gör ett ingrepp. Inte hoppa på det första bästa. men jag gav ts ett svar, inte skit.