Vi vars pojkvänner/män sitter i fängelse
Gud va skönt med fler som delar detta jobbiga läget...
Gud va skönt med fler som delar detta jobbiga läget...
Jag har en på 5 år och ska ha en till nu i april och min man ska åka in.
Han har fått 7 månader så han blir borta i 4 men jag vet inte hur jag kommer klara den första tiden helt ensam efter ett kejsarsnitt och en 5 åring som måste på dagis, dans skola och kör + en hund som måste ut.
Jag känner mig så ensam men också förbannad på honnom att han sätter mig i denna situation. Det hjälper ju inte med alla hormoner som spökar. Ena stunden är allt bra sen gråter jag och sen blir fly förbannad på honnom. Hur blir det med framtiden? Hur ska han få jobb efter detta? Är helt knäckt. Det var inte så här jag ville att detta skulle bli... :(
Ush! Hoppas han får komma hem!
Håller tummarna för er.
Ja, min är inte heller kriminel. Han pluggar till idrottslärare och på fyllan så hamnade han på fel ställe och blev förbannad och slåg ner nån stakars man som inte hade allt att göra...så fel det kan bli.
Hans familj stöttar mig och är väldigt måna om att tala så bra om honnom, vill nog inte att jag ska lämna han.
Min familj är besvikna men stöttar mig så klart i det jag behöver och med det dom kan.
Resten bryr jag mig inte om så mycket. De vänner man har bryr sig om hur jag mår osv men känner att de dömmer en. Och inte tala om på jobbet osv.
Ush :/
Jag vet inte om jag kommer kunna förlåta han...han kommer inte vara där sista månaden av graviditeten, förlossningen och den första "jobbiga" tiden hemma.
Känns som om han ska åka iväg till nåt träningsläker och köra sitt i lugn och ro medans man sitter i skiten själv.
Åååh där sa du nått! Ska kolla upp det genast.
Vi står inte skrivna på samma, thank god!
Nu har läget lugnat sig (det är nog jag som har lugnat mig) men han har lovat att inte ta straffet förena EFTER bäbisen är född och inte så direkt inpå heller att han kommer vara hemma i en måndad efter det och sen ta straffet så får jag den hjälp man behöver speciellt i början innan "vanan" är inne.
Känns så skönt men sammtidigt ledsen att han kommer vara borta hela sommarn, men men det är ju bara en sommar i resten av våra liv.
Jag skulle inte neka det när/ om dom väll frågar ock kanske t.o.m använda pappas exempel om de skulle börja gå snätt för dom (peppa peppa) så de lär sig något av hans misstag. (även om detta var ett fylle slagsmål och han råkade vinna och fick skit för det. Att sitte häktad eller i fängelse är något han kommer kunna tala om hur det egentligenmär och att det inte är coolt or whatever kan vara nödvändigt att berätta) Samma sak som jag kan förklara vad "dråger" igentligen är för jag har själv testat osv...
Men inte nu, när det blir dags för det så :)
Några nyheter om era män?
Lämna han och skaffa dig någon som är värd din tid! Anntar att du vill ha barn? Hur ska det gå om du måste väbta 10 år! 10 år är lååååbg tid!