På jakt efter en smal (!) tv-bänk
Jag letar efter en tv-bänk som max får vara 30 cm bred, tvn ska inte stå på denna (hänger på väggen) så därför behöver det inte vara en "riktig" tv-bänk. Vet nån vart jag kan hitta vad jag letar efter?
Jag letar efter en tv-bänk som max får vara 30 cm bred, tvn ska inte stå på denna (hänger på väggen) så därför behöver det inte vara en "riktig" tv-bänk. Vet nån vart jag kan hitta vad jag letar efter?
Är det djupet som ska vara max 30 cm? I så fall kanske du kan kolla på skoskåp eller en bokhylla med dörrar.
Hmm..vet annars en som är 40 cm djup..men den är ganska liten och smidig ändå..så vill du inte kolla å¨bokhyllor elelr skoskåp utan vill ha en jättefin tvbänk så rekomenderar jag smådal på ikea :)
Billyhyllan på Ikea är 28 cm djup. Den kan man köpa dörrar till om man inte vill ha den öppen. Den låga är 106 cm hög. finns i 40 och 80 cm bredd.
Nä, det kan nog bli kanonbra! Om du sätter hjul på den första så blir den ju kanske ca 40 hög, det är lagom. Tror det blir det snyggaste alternativet faktiskt.