Inlägg från: Catharinab |Visa alla inlägg
  • Catharinab

2012 mammor Malmö

Åh vad kul, hittade denna tråd nu! Gjorde en egen idag på dagen om unga mammor i malmö då jag flytar dit i slutet av månaden! Min fästman är redan där och ordnar med lägenheten och så innan vi kommer. Någon som skulle vara intresserad av att ses? :D Är 21 år och min dotter föddes 22a Januari!

• Catharinab
    EE90 skrev 2012-04-05 19:33:35 följande:
    Hej. Bor också i Malmö =)
    Har en dotter som är född i November..
    Var ska du bo Catharinab? 

Alltid roligt att lära känna nya mammor =)   
    Bor i Persborg tror jag.. Haha :p Ja men verkligen :)
  • Catharinab
    neroupp skrev 2012-05-06 22:06:52 följande:
    hej även här en malmö mamma som gärna träffar fler vänner har en son som föddes den 29/2.. hade varit trevligt med en fika eller promenad?? 

mvh sara 
    Åh bara en månad yngre än min lilla! :) Jag är på! Men vi har stambyte på vår lägenhet så kommer tillbaka till Malmö i Juni.. :) Var i Malmö bor du? :)
  • Catharinab
    neroupp skrev 2012-05-07 22:18:16 följande:
    hej va kul då får vi ta en fika när du är tillbaka i malmö vart bor du? vi bor på söderkulla. :)
    Jaha det vet jag inte vart det ligger.. Haha är lite ovetande om staden fortfarande. Jag bor i Persborg :)
    Poppee skrev 2012-05-09 13:27:23 följande:
    Nä nu skrev jag fel den 26\4 skulle de stå ;)
     Grattis grattis! :) Behöver du mamma-kompis är jag på hahaha känner absolut ingen i malmö.. :p
  • Catharinab
    Poppee skrev 2012-05-14 09:04:11 följande:
    Ja absolut ^^ bor inte i Malmö bor i typ Eslöv haha men e från lund i början och jag känner inte en enda människa här i hålan jag bor i nu haha.. hur gammal e din dotter?
    Snart fyra månader :) Hon föddes 22 Januari. Haha det där var inte lite förvirrade! Haha ja jag känner ingen i hela Skåne så vet hur ensamt det kan bli :p
Svar på tråden 2012 mammor Malmö