• Nattlj­us
    Äldre 7 Jul 07:09
    523 visningar
    11 svar
    11
    523

    Vad drömde ni om inatt? :)

    Lägger det under humor men det kanske inte passar för alla..
    Men iallafall hade jag världens sjukaste dröm inatt.
    Drömde att jag pillade runt i öronen med en topsy, hela natten och min kille var helt hysteriskt glad för det kom guldklimpar ur mina öron!!! :)
    Vi kommer bli så rika! skrek han gång på gång. Pilla mer, pilla mer!
    Saken var väl bara den att jag hade skrikit det i sömnen, Pilla mer, pilla mer!
    Gissa om vi skrattade idag under frukosten! Han var bombsäker på att jag drömt om sex..

    Nå, har ni andra haft några roliga drömmar, sagt konstiga saker under drömmar?

  • Svar på tråden Vad drömde ni om inatt? :)
  • Sunray
    Äldre 7 Jul 08:07
    #0

    Haha! Vilken dröm
    Själv har jag en gång plockat löss från min killes hår i sömnen. Han blev skitsur

  • Chily
    Äldre 7 Jul 08:13
    #0

    Tihi... vilken läcker dröm! Synd det inte va en sanndröm...

    Jag kommer inte ihåg vad jag drömt om inatt men återkommer om det dyker upp nåt tokigt nån natt.

  • Villes mamma
    Äldre 7 Jul 11:22
    #0

    Hah, tittade på "The Black Stallion" igår kväll. Gissa om jag har drömt om fartfyllda hästar!

  • Nattlj­us
    Äldre 7 Jul 13:21
    #0

    puttar upp lite. Ingen mer som pratat roligt i sömnen eller som drömt humoristiska drömmar?

  • Nevy
    Äldre 7 Jul 16:34
    #0

    Jag pratar väldigt ofta i sömnen, Klart och tydligt med, och min kille skrattar ofta.
    En av de roligaste gångerna var för ett tag sen. Jag hade spelat dataspel, där man är spion och smyger omkring och skjuter folk och så vidare.
    När klockan ringde på morgonen drömde jag att det var signalen för att jag lyckats träffa nån. Jag tryckte på snooze, och sa högt och tydligt: -One down, two to go.
    Andra gången det ringde sa jag nåt liknande. Tredje gången ropade jag högt: - I got them all!!

    Igår hade jag jobbat natt, så jag sov djupt på dan. När telefonen ringde kastade jag mig på klockradion, och lyfte den mot örat. Det var konstigt för det fortsatte ringa.
    Lite senare så klingade det till i datorn att jag hade fått mail. Då vaknade jag med ett ryck, och kastade mig mot telefonen, skitarg för att de bytt ljudtema på telefonbolaget.

  • Äldre 7 Jul 16:48
    #0

    Nevy ---> *asg* ...

    Själv så har jag inte drömt något kul i natt, men det kanske kommer..

  • pabe
    Äldre 7 Jul 18:35
    #0

    Själv drömde jag att jag var lönnmördare o jobbade för regeringen.
    Skulle förföra/mörda en grek som ägde en privat yachtklubb...precis innan vi skulle till det (jag såg f.ö. ut som cherlize theron kroppsmässigt) så bad jag honom öppna en flaska champagne med tänderna och då fick han i sig superstarkt gift o föll ihop. Sen fick jag fly undan hans säkerhetsvakter på en jetski.
    *skratt*
    Jag pratar rätt mkt i sömne o är rätt glad att jag inte vet vad jag sagt inatt. Tur att mannen sover djupt...
    Jag ska nog inte se så mkt film.... eller vad säger ni?

  • Gullan go
    Äldre 14 Jul 11:18
    #0

    Drömde att en man tog mig och några andra som gisslan..han vill varna mig så att ajg skulle veta att detvar allvar så han tpg en pistol och sköt mot mitt huvud..det var en vattenpistol..men han sa: Nästa gång är det en riktig..ohh v läskigt..jag vände mig om och försökte ge tecken med blicken till min pojkvän att det var nåt som inte stod rätt till..så han stod bakom mig..Sen leddes vi i väg av den här mannen i ett led..vi såg några kompisar på anfra sidan rummet men vi vågade inte ge tecken av att nåt var fel..me njag tänkte tittar jag ner o golvet och iinte hejar och ser allmänt bedrövad ut så serdom att något är fel:Min bästa kompis går framför migi ledet..vi går förbi en hiss..och hon trycker på hissknappen..jag säger att han kommer ha ihjäl oss om vi går i ni hissen.Min kompis skyndar sig in..jag bestämmer mig för att följa efter och precis innan hissdörren stängs går jag in..åker ner till bottenvåningen och springer ut..springer så långt vi kan!

    Vi kommer till ett hus..som vi låser in oss i. Plötsligt har vi två ca 8 åriga pojkar vi ska ta hand om..så vi säger att kommer männen så hoppa ut genom fönstret och spring!! Vi visade vägen genon trädgården till ett buskage där fick barnen vara..helt plötsligt var pojken min son och jag fasades över att han skulle bli ett bråkigt barn och hamna på fosterhen om mannen sköt mig!

    En annan dröm som är mer komisk..jag satt och badade med min manliga kollega i en bastustuga..nakna! In kommer en annan manlig kollega och frågar nåt..han tycker inte att det äralls konstigt att vi sitter där och badar ;-D

    Vi är inte attraherade av av varandra i drömmen utan sitter och badar o snackar i badtunnan! Och har det mysigt!

  • Chily
    Äldre 14 Jul 11:24
    #0

    Tihi... Jag gillar att höra om andras drömmar men kommer tyvärr sällan ihåg dom själv!

    Men härom natten måste jag ha drömt nåt hemskt eftersom sambon fick ett enormt blåmärke på benet... tydligen hade jag sparkat och slått omkring mig och lyckats träffa honom. Stackaren...

  • Tue 2 Jun 2020 21:10
    #10

    Test

  • Tue 2 Jun 2020 21:13
    #11

    Jag menade säga halvvaken att "jag är (heter) lillesnopp och jag är 19 år" jag hann säga "j" sen förstod jag nämen inte behöver jag ju säga dethär, tänkte liksom why :D

Svar på tråden Vad drömde ni om inatt? :)