Vad drömde ni om inatt? :)
Drömde att en man tog mig och några andra som gisslan..han vill varna mig så att ajg skulle veta att detvar allvar så han tpg en pistol och sköt mot mitt huvud..det var en vattenpistol..men han sa: Nästa gång är det en riktig..ohh v läskigt..jag vände mig om och försökte ge tecken med blicken till min pojkvän att det var nåt som inte stod rätt till..så han stod bakom mig..Sen leddes vi i väg av den här mannen i ett led..vi såg några kompisar på anfra sidan rummet men vi vågade inte ge tecken av att nåt var fel..me njag tänkte tittar jag ner o golvet och iinte hejar och ser allmänt bedrövad ut så serdom att något är fel:Min bästa kompis går framför migi ledet..vi går förbi en hiss..och hon trycker på hissknappen..jag säger att han kommer ha ihjäl oss om vi går i ni hissen.Min kompis skyndar sig in..jag bestämmer mig för att följa efter och precis innan hissdörren stängs går jag in..åker ner till bottenvåningen och springer ut..springer så långt vi kan!
Vi kommer till ett hus..som vi låser in oss i. Plötsligt har vi två ca 8 åriga pojkar vi ska ta hand om..så vi säger att kommer männen så hoppa ut genom fönstret och spring!! Vi visade vägen genon trädgården till ett buskage där fick barnen vara..helt plötsligt var pojken min son och jag fasades över att han skulle bli ett bråkigt barn och hamna på fosterhen om mannen sköt mig!
En annan dröm som är mer komisk..jag satt och badade med min manliga kollega i en bastustuga..nakna! In kommer en annan manlig kollega och frågar nåt..han tycker inte att det äralls konstigt att vi sitter där och badar ;-D
Vi är inte attraherade av av varandra i drömmen utan sitter och badar o snackar i badtunnan! Och har det mysigt!