Inlägg från: spirituality |Visa alla inlägg
  • spirituality

The Walking Dead: OBS! Spoilers kan förekomma

Turkfästmön skrev 2013-04-02 15:04:17 följande:
    Nu har jag tittat på sista. Guvernören är verkligen störd, helt sjukt att han sköt ner sina egna. Och vad tryckte ni om att Ricks son dödade killen?

*hoppar in*

Ja, undrar var han tog vägen sen, och varför Martinez och den andra killen (kommer tyvärr inte ihåg namnet) inte sköt ner honom...de lär få en överraskning när/om de återvänder till Woodbury.
  • spirituality
    Merima skrev 2014-02-24 15:33:24 följande:
    Nu har man sett avsnitt 11 också,man vill bara se mer.Men får lugnt vänta till nästa söndag. Sååå spännande!
    Fyra grupper att följa nu :
    Grupp Glenn
    Grupp Rick 
    Grupp Daryl  (eller de är ju bara två)
    Grupp Carol
    ...och Maggies grupp :)
  • spirituality
    Angdev skrev 2014-03-25 19:31:35 följande:
    Nu vet jag inte om någon skrivit om detta i tråden innan men undra hur tidsflödet ligger nu sedan dom lämnade fängelset. Tydligt är det att tids-spannet inte det samma för alla.
    Det känns ändå som om det inte har gått så lång tid sedan de lämnade fängelset. Svårt att säga exakt, men jag uppfattar det som max ett par veckor.
  • spirituality
    Celes skrev 2014-04-05 14:43:57 följande:
    Tavlan, ja! Tyckte det var märkligt att den stod lutad mot dörren. 

Sen fattar jag inte varför alla är så ovänligt sinnade. Människorna håller på att dö ut helt och hållet och man dödar varandra istället för att vara glad över att man inte är ensam kvar. 
    Ja egentligen. Ju fler man är som håller ihop, desto bättre skyddad är man och det är lättare att bygga upp något mer permanent. Resurser finns så att det räcker och blir över till alla.
  • spirituality

SPOILER om du inte har sett avsnittet.
    Jag gillade avsnittet och hur det var uppbyggt. Tycker dock det var synd att det Tyreese dog, jag gillade honom - samtidigt kändes det lite om om det var "his time".

• spirituality

Nu har första avsnittet av Fear the Walking Dead visats, i söndags i USA och på svensk TV i måndags (kommer tyvärr inte ihåg vilken kanal). Någon som såg? Vad tyckte ni?

Trailern: 

• spirituality
    Angdev skrev 2015-08-26 12:20:52 följande:
    Utspelar sig under tiden Rick låg på sjukhuset så första avsnittet var lite segt men ser fram emot avsnitt 2, då sätter det igång. Då blir det nog mycket zombieaction :)
    Ja, det var ett "typiskt" pilotavsnitt med introduktion av karaktärerna osv, inte så mycket action än, men det kommer nog som sagt :)
Svar på tråden The Walking Dead: OBS! Spoilers kan förekomma