• Anonym (ledsen)

Tappat sexlusten, hjälp!

Vet inte riktigt när det började men jag minns att på midsommarafton försökte jag "slippa undan" sex med sambon. Annars har det inte varit några problem när jag varit onykter, men sen tog vi en liten kärleksweekend i juli tror jag det var och det var ju som gjort för en het natt men jag kände inte alls någon lust, men jag ställde ju upp ändå, även då onykter, annars hade jag nog varit ännu svårare. I september blev jag gravid med vårt andra barn och då blev det riktigt illa. Klarar inte av att kyssa min sambo, och blir nästan arg på honom när han tex tar mej på rumpan när han går förbi. Han är såklart mycket frustrerad och "tjatar" nästan varje dag. Vet inte vad jag ska göra.. I helgen har min mamma frågat om hon får vara barnvakt och det tyckte vi lät jättebra. Jag tänkte "yes, nu hinner vi handla julklappar och göra riktigt fint här hemma" han tänker "sex". Nu ångrar jag nästan att jag tackade ja till barnvakt..
    Jag tror inte att det har med sambon att göra, jag älskar honom och vill inte ha någon annan. 

• Svar på tråden Tappat sexlusten, hjälp!
  • Frökenkicki

Hej.
    Förstår att det är riktigt jobbigt för dig att han tjatar och gnäller. Men förstår verkligen din sambos frustration också. Det är skitjobbigt att gå omkring och längta efter sex när man har en flickvän/sambo m.m
    Men eftersom du är gravid så kanske han kan förstå varför? När mitt ex tappade sexlusten och bara ville ha sex 1-2ggr i månaden fattade jag ingenting, vad hade han att skylla på?  

• Anonym (gravid&likadan)

Här är en till!! Jag är också gravid... har noll lust till beröring över huvudtaget =(
    Han får känna på min mage thats it!! Men sen får man ju ställa upp lite fast man inte har lust å fast man får värsta sammandragningarna...
    Du ska se att lusten kommer tillbaka =)

• Anonym (ledsen)

Jo, jag skyller ju på graviditeten hela tiden men det värsta är att det började innan jag blev gravid och då jag blev gravid har det eskalerat.. Tycker verkligen synd om honom och försöker men efter en stund får jag bara ont och då måste vi ändå sluta :(

• Anonym (ledsen)
    Anonym skrev 2011-12-14 15:22:42 följande:

Suck!

?
  • Anonym
    Anonym (gravid&likadan) skrev 2011-12-14 15:25:14 följande:
    Här är en till!! Jag är också gravid... har noll lust till beröring över huvudtaget =(
    Han får känna på min mage thats it!! Men sen får man ju ställa upp lite fast man inte har lust å fast man får värsta sammandragningarna...
    Du ska se att lusten kommer tillbaka =)

Nej man får inte ställa upp fast man inte har lust. Alla vill inte göra det och man ska egentligen inte göra det. Har man sex när man inte har lust är det risk att sexlusten minskar ännu mer. Killar ställer inte upp på sex om de inte har lust, varför ska vi kvinnor göra det???
  • Anonym
    Anonym (ledsen) skrev 2011-12-14 15:26:19 följande:
    Jo, jag skyller ju på graviditeten hela tiden men det värsta är att det började innan jag blev gravid och då jag blev gravid har det eskalerat.. Tycker verkligen synd om honom och försöker men efter en stund får jag bara ont och då måste vi ändå sluta :(

Du ska inte ha sex om du inte vill och definitivt inte om du får ont. Det är så vestibulit ofta börjar!
  • Frökenkicki
    Anonym (ledsen) skrev 2011-12-14 15:26:19 följande:
    Använd massa glidmedel? Försök att göra det till en mysig sak och inte att du är "tvingad" att ställa upp? 
  • Anonym
    Anonym (ledsen) skrev 2011-12-14 15:26:31 följande:

?

Ja att du har skaffat barn med en skit till kille. Killar som tjatar om sex är inget att ha!
  • Frökenkicki
    Anonym skrev 2011-12-14 15:28:53 följande:
    Ja att du har skaffat barn med en skit till kille. Killar som tjatar om sex är inget att ha!
    Finns tjejer som tjatar om sex också. 
Svar på tråden Tappat sexlusten, hjälp!