• LilMama80

Tips på fina julklappar till bra pris??

Hej

Jag är ute i sista minuten som vanligt med julklapparna och man har ju inte direkt mycket pengar att lägga på varje  släkting. Skulle behöva tips på julklappar som ligger runt 100kr per person att ge till barnens kusiner och även mina syskon som är vuxna. 

Snälla, någon...vad kan jag köpa som är en fin julklapp men ändå inte så dyr... Enormt tacksam för bra tips!

• Svar på tråden Tips på fina julklappar till bra pris??
  • RonjasMamma

Jag har ett roligt tips som jag tror kommer uppskattas av mina nära och kära och även uppskattades i min plånbok =)

Jag köpte coola mössor till våra släktingar, en kompis tipsade om att det var rea nu på www.inovadesign.se  Det kan man ju ge till både barn och vuxna, fanns häftiga mössor med läder eller bara vanliga mössor i olika färger för en hundring!

• Rosenn

coolstuff.se så finns det en hel blandning med grejer, snabb leverans verkar de vara också.
    Presentkort på sidan finns också.

Ex: under 100 kr

Levande vattendjur från dinosaurietiden som man får som ägg som kläcks och simmar runt, jättehäftigt för barn och även vuxna.

USB koppvärmare

Is stjärna. En form man häller vatten i, ställer i frysen och sedan har utomhus med ett ljus i. Vackert!

Boklampa

Radiostyrd bil

Pulver som gör att man kan bada i färgglatt slime!

• smulan16

Böcker på nätet till både vuxna och barn! Det finns många under 100 kr Kan verkligen rekommendera "den stora sommarboken" för barn! Många second hand butiker har saker som ser i princip nya ut

• LilMama80

Tack för riktigt bra tips, man kan ju faktiskt hitta fina grejer för bara en hundring! =)

• HelenE89

Riktigt snygga mössor det fanns på inovadesign ska nog beställa en julklapp till mig själv där  hihihi  gött det är med sånna sidor som har rea innan julen! =)

• SusanneB

Skönt att höra att fler än jag är ute i sista sekunden  =))

Bra tips om böckerna och även REA-mössorna! Jag handlade på den där sidan www.inovadesign.se i höstas, riktigt sköna mössor och dom levererade snabbt också.

Svar på tråden Tips på fina julklappar till bra pris??