• virgin

Ledsen och slut efter missfall

Blev gravid i Januari, det var mitt första misstag ! Min man ville ta abort utan diskution. Jag blev så ledsen. Skar sönder mitt hjärta och själ.
    Kräks
     Samtidigt "skojade "??? han om att gifta om sig för det hade hans föräldrar tvingat honom till....! Detta har som tur är gått över. 
    Men jag blev skadad av detta........................
    Allt detta fortsatte min man med trots att jag var sjuk och fruktansvärt ledsen/sorgsen och helt neddeppad. Minus
    Samma natt som jag fick naturligt missfall gick han ut på nattklubb.......Demon
    Efter detta så har han bara kommit hem efter arbetet och vänt i dörren och sagt att han skall "ut" och kommer hem någongång.....mellan kl 01-07. Inte otrogen, det vet jag. Men spelar med pengar och bara drar med kompisar.
    När han är ledig bara han försvinner och är ute med kompisar.Visar ingen respekt för att jag kanske har planerat något för oss.
    Och nu har jag slutat planera och sitter bara hemma och väntar på "ingenting". 
    När han vill ha sex är detta bara för honom, på på ¨på.....och klar, runkar av och snabbt på med kläderna för att nu har jag ju fått ´det jag behöver. Så nu har han då "betalat" för att gå ut med killarna.
    Känner mig som en betalande KK. Tanken var att jag skulle hjälpa honom att kunna spara så mycket vi kunde till ett företag och kanske  hus.
    Hela våren och sommaren skriker han bara åt mig om jag påpekar att det inte är mitt fel att vi inte har, företag eller hus. Pengarna är bara borta.
    Innan detta hände var han en dröm man. Omtänksam och skötte ekonomin och kärleksfull och bara "BÄSTA" mannen och med mycket humor.
    Har  varit förjäkligt idiot snäll..........men nu räcker det.
    Så nu börjar jag bli förbannad!!!! RIKTIGT!!!!Död
    Så nu vill jag bara bli riktigt förbannad på RÄTT SÄTT!!!
    Jag vill ha vettiga råd, inte bara....sparka ut skiten.....( Har tänkt själv) Men det är ingen lösning just nu. 
    Hjälp!

• Svar på tråden Ledsen och slut efter missfall
  • Uddabus

Sluta sitta hemma o vänta, sluta ge honom pengar eller sex, börja vakna o gå ut du med... Umgås med vänner osv

• Lussi

Ställ honom mot väggen! Fråga honom "vad vill du ha ut av vårt förhållande?", "vad betyder jag för dig?".

Fundera på hur han skulle reagera om rollerna var omvända, skulle han acceptera sånt beteende från dig?

Började detta beteendet i samband med MF eller var det så här innan? Började det eskalera i samband med ditt MF? Har ni pratat om det? Pratar ni seriöst om en framtid tillsammans? I så fall, ser ni på det med samma "glasögon" eller inte?

Skicka PM om du vill prata!
    Styrkekramar!  

Svar på tråden Ledsen och slut efter missfall