• Leaaa

Stora bröst!!!

Måste skriva av mig...
    Satt å prata med ett par vänner via msn (grupp samtal). Vi började prata om bröst. Lite allmänt startade allt från att jag klagade över utbudet av stora bh.

Jag kommer att operera mina allt för stora bröst efter att vi fått ett syskon till vår son. Jag kommer INTE att göra det på grund av skönhetsgrej eller för att pryda första sidan på någon tidning. Jag gör det för att jag ska må bra, kunna sova skönt å kunna handla en bh utan att behöva springa häcken av mig. Varför kan inte folk bara ta del av min information?! Varför måste dom säga "lyckliga du som har bubisar" "önska jag hade samma" "f*n va avis jag e på dig" etc....Jag e inte alls lycklig, jag har ont! Min rygg tar stryk, jag sover dåligt (å har sovit dåligt sen jag var ca 17år), jag har svårt att hitta bh som passar. Kan inte folk acceptera att vissa inte ser bröst som nått snyggt. Mina bröst e nått som e jobbigt för mig!!! Blir ibland arg på dom för dom vet att mitt mål e mindre bröst för att jag ska må bra å inte för att jag ska vara snygg etc...jag vet inte varför jag skriver här men skönt käns det å bara skriva av sig...Tack för att du orkat läsa...

• Svar på tråden Stora bröst!!!
  • Leaaa

lagom e bäst! jag vet ju att jag en dag kommer få må bra *längtar*

• Leaaa

jesster, jag köper också kläder i betydligt större storlekar för att dom ska kunna passa över brösten å så är dom som en säck runt resten super jobbigt!

• Leaaa

Anonym C, jag sitter med pengar på banken å skall göra operation så fast jag vill vänta med det till vi fått ett syskon till Emil

Pallas Förstår vad du menar...Man tror att gräset e grönare på andra sidan...

• Leaaa

Pallas, jag ska försöka få det via dom, går det inte eller om det nu e för långa väntetider så kör jag på egen hand

• Leaaa

elmah, kom å kän om du inte tror mig men jag har inga taxöron till bröst fast jag har DD kupa! Det är inte för att dom hänger, är fula etc som jag vill förminska dom. Jag tycker om mina bröst precis som dom är men jag tycker inte om deras storlek för den gör mig ont. Den gör så att jag har ont i ryggen och nacken. Det gör så att jag inte kan sova på rygg för mina egna bröst kväver mig. Som jag skrev innan så har inte min kommande operation någonting att göra med skönhet etc. Det e enbart för att jag skall MÅ bra!

Tac ni andra för stöder. Jag kanske ska tillägga att jag gått ner 12kg i vikt å har gått ner mer förrut. nu e jag normal i vikten men mina bröst finns där i sin helhet!

• Leaaa

TriBall, skönt! Jag vill också vänta å se om vi kan få ett syskon till Emil. Ska bli super skönt. Innan min farmor gick bort så tog jag upp det med henne. Hon hade också stora bröst å klagade ofta på dom. Dagarna innan hon skulle gå bort sa hon till mig en sak å det var att jag skulle få pengar av henne till att kunna operera brösten på egen hand. Så jag fick pengar av min farmor till detta. Ska försöka få det genom landstinget men det e super skönt å veta att deras nej inte e slutet... Tänker på er alla som får avslag å som inte har råd/möjlihet att gå vidare på egen hand! Jag vet hur ni har det! *kram*

• Leaaa

Skönt att vi e fler! Som jag skrev innan så tycker jag bara bra om mina bröst som bröst. Men tyvärr så är jag missnöjd med storleken på dom. Att jag e missnöd med storleken förklarar nog all den värk jag har i ryggen å nacken. Sen som ni säger så vore det kul å springa in på h&m å köpa en bh för sisådär 79:90:-

Det var någon som undrade i tråden hur dom med stora bröst (kändisar) hittar sina bh´s. Dom föesta har ingen bh på sig. Jag tror inte att dom har behov av en bh då dom har fastgjutade bröst. Dom flesta köper nog bara en såndär vårtplåster för att skydda bröstvårtan...Men nu e jag ingen kändis å jag vill inte heller ha några fasgjutade silikonbubis. Jag vill ha kvar mina egna bröst fast inte i den mängd som jag har idag.

Trevlig helg på er...

• Leaaa

mammas troll, lyckliga du som har allt klart nu. *längtar* En sak undrar jag bara. Om man kan bevisa för läkaren el landstinget att ens övervikt inte ändrar på brösten storlek går det att få ja i alla fall? jag har lite övervikt kvar (har allså varit både större å mindre än jag är idag) med långa perioder mellan viktupgången/nedgången. Mina brsöt har ALLTID varit dom samma...Har då alltid fårr ha samma storlek på bh.

• Leaaa

Jag tycker om mina brsöt som bröst men inte STORLEKEN på dom! Det e också stor skillnad...Å så gör jag en operation för att just tycka om storleken å få må bra på köpet för jag fick smärtan helt ofrivilligt!

Svar på tråden Stora bröst!!!