Stora bröst!!!
folk med små bröst förstår inte problemen det innebär att ha gigantiska lökar... jag har 80g eller ddd beroende på märke och har haft i princip samma storlek som trettio kilo mindre (f), så hur man än vrider på det är de enorma. jag har ont i axlar och nacke och går hos sjukgymnast för dessa problem, ett kilo bröst är som tjugo för ryggen att bära på och mina väger MKT mer än så per styck...
det finns INGA fördelar med stora bröst. det är vulgärt med urringning eftersom de är så stora att man inte behöver mer uppmärksamhet i det området än man har med en polotröja. lik förbannat anser alla av manligt kön att de är allmän egendom att stirra på så mycket de lyster. vet ni att jag har två kollegor som ALDRIG ser mej i ögonen? jag mår minst lika psykiskt dåligt av detta som de med för små bröst gör, fast av andra orsaker. och såhär har jag haft det sen jag fick dem när jag var elva.
ja, jag ska ansöka om operation så fort jag kan... det som stoppat hittills är att jag inte velat förstöra några chanser till amning med åtminstone ett barn, så om ett par år eller så kanske det kan bli av.