Svärmor har porr i iPaden??!!??
Svärmor kom hem och sa att hennes vänner hade hittat porr i hennes iPad. Hennes filer, dvs musik och videos, är nedladdade från vår dator, dvs vår iTunes. Vi har ingen porr där så nu försöker vi hitta var den kom ifrån.
Svärmor sa att det spelades musik och kom upp ett 10-tal porrbilder samtidigt. Så vi kollade videos och det finns bara två stycken i vårt bibliotek och det är Robyn och Elvis och två vanliga långfilmer.
Vi har inte tillgång till hennes iPad och kan inte titta där just nu men det här stör mig.
Kan hon ha råkat ladda ner det själv på något vis? Hon hävdar att mannen som hittade det är bra på datorer men dom är alla i runt 70 år så jag undrar.
Jag hittar ingen porr på våra iPads så hur har hon det på sin? Har jag missat att titta nånstans? Jag har tittat igenom videos eftersom att hon sa att musik spelade och bilder rörde sig samtidigt. Då kan det väl bara vara i videos?
Kan nån hjälpa mig lösa mysteriet? Vad jag vet så kan det inte komma från våra datorer så kan hon ha råkat ladda ner det själv och hur isf? Hon är urdålig på datorer och iPaden är ny för henne.