• Anonym (Vad tusan?)

Svärmor har porr i iPaden??!!??

Svärmor kom hem och sa att hennes vänner hade hittat porr i hennes iPad. Hennes filer, dvs musik och videos, är nedladdade från vår dator, dvs vår iTunes. Vi har ingen porr där så nu försöker vi hitta var den kom ifrån.

Svärmor sa att det spelades musik och kom upp ett 10-tal porrbilder samtidigt. Så vi kollade videos och det finns bara två stycken i vårt bibliotek och det är Robyn och Elvis och två vanliga långfilmer.

Vi har inte tillgång till hennes iPad och kan inte titta där just nu men det här stör mig.

Kan hon ha råkat ladda ner det själv på något vis? Hon hävdar att mannen som hittade det är bra på datorer men dom är alla i runt 70 år så jag undrar.

Jag hittar ingen porr på våra iPads så hur har hon det på sin? Har jag missat att titta nånstans? Jag har tittat igenom videos eftersom att hon sa att musik spelade och bilder rörde sig samtidigt. Då kan det väl bara vara i videos?

Kan nån hjälpa mig lösa mysteriet? Vad jag vet så kan det inte komma från våra datorer så kan hon ha råkat ladda ner det själv och hur isf? Hon är urdålig på datorer och iPaden är ny för henne.

• Svar på tråden Svärmor har porr i iPaden??!!??
  • Giraff

Ojdå..!

Kan det kommit som pop up-fönster när dom surfade?

• Vemdär

Vad spelar det för roll, egentligen? Varför är det så stor uppståndelse kring ämnet?

• Anonym (Vad tusan?)
    Giraff skrev 2011-12-17 07:14:07 följande:
    Ojdå..!

Kan det kommit som pop up-fönster när dom surfade?
    Det kan ju hända, tänkte inte på det. Svärmor hävdade bestämt att det fanns i materialet vi hade lagt in och det är det som gör oss fundersamma. Vi har ju ingen porr så vitt vi vet och har vi det så vill jag hitta den men jag gör ju inte det. Så därför vill jag bolla tankar med er hur dom kan ha sett det. Ett pop-up fönster kanske inte är omöjligt. Kan det vara så att hon har råkat ladda ner det själv på nåt vis? Hon har verkligen ingen koll på vad hon gör på den där iPaden. Foten i munnen Men jag har inte testat själv om man kan ladda ner nåt som man tittar på eller som kommer i mejl så jag vet inte om det funkar så på iPad.
  • Anonym (Vad tusan?)

Gubben som hade hittat det säger att det inte var en pop-up utan låg i hennes iPad. Jag hittar ingen porr i våra iPads så hur är det här möjligt? Jag förstår verkligen inte så har ni några teorier så skulle jag bli överlycklig. Hur kan hon ha porr i sin när vi inte har det i våra och hennes iPad är kopierad från vår dator?

• Anonym (majken)

Äh, de har säkert råkat surfa lite och fått fram porr. Min farsa förstod inte hur det kunde komma upp porr när han tittade på youtube men han lyssnade på en låt, klickade vidare och lyssnade på nästa förslag som kom upp och nästa och till slut kom han in på en porrvideo "Fast han bara lyssnade på tre olika artister!"

Svar på tråden Svärmor har porr i iPaden??!!??