Inlägg från: Chokladälskaren |Visa alla inlägg
  • Chokladälskaren

Ullared - överskattat???

Visst alla grejer som man köper där kanske inte är i den bästa kvalité och allting kanske inte är superbilligt men annars så har dem väldigt mycket märkesgrejer där oxå och kan man kan hitta mycket bra fynd där, som t.ex barnkläder och leksaker. Och jag tycker inte att det är överskattat, tvärtom!
    Jag åker dit minst två-tre ggr om året och är lika nöjd varenda gångSkrattande

• Chokladälskaren
    Frambuesa skrev 2011-12-17 13:30:28 följande:
    Jag var där för 1 vecka sen, sjukt fula saker inte så billigt heller haha.. Fattar inte hur folk kan köpa 20 kundvagnar med grejer
    Mycket av grejerna som dem har där finns ju i andra "kända" butiker och är dessutom billigare än vad det skulle vara att köpa dem till ordinariepris.
  • Chokladälskaren
    Fidelis ad urnam skrev 2011-12-17 13:31:26 följande:
    Jag tycker INTE om GeKås. Det är bara massa trängsel och inte mycket är billigare än det man kan hitta på ÖoB, Rusta, Dollarstore osv. 
    Varit där två ggr med 7 års mellanrum och det blir aldrig mer en tripp dit.
    Det lilla jag köpte var trasigt inom bara några veckor. 
    Kan hålla med om att det är mycket folk där. Det gäller att hitta de "rätta" dagarna/tiderna för att åka dit. Som nån dag innan julafton och kanske två-tre timmar innan stängning för då har de flesta åkt hem. Nu har ju inte alla den möjligheten att åka så långt bara för ett par timmar men för mig som bara har en timme dit så är det perfektGlad. Sen köper jag aldrig hygienartiklar där för det är som du säger, det kan jag lika väl köpa på ÖoB.
  • Chokladälskaren
    Emma 02 skrev 2011-12-17 13:35:39 följande:
    Det jag tycker att jag kan fynda är leksaker och inredningssaker  samt en del saker på hästavdelningen.

Kläder har jag inte köpt så mycket där för jag har nästan aldrig hittat nått till varken mig eller barnen som jag gillat.    
    Jag köpte nu en massa kläder av en kompis till mig som fick en flicka för ett tag sedan och hon tycker tydligen om barnkläderna där för mycket av det som jag plockade ihop i min lilla(stora) hög var just från Gekås. Och det kunde man aldrig tro. Mycket av det såg ut som det var märkeskläder som Me too eller nåt annat känt märke. Och det såg knappt använt ut.
  • Chokladälskaren
    Chokladälskaren skrev 2011-12-17 13:38:52 följande:
    Jag köpte nu en massa kläder av en kompis till mig som fick en flicka för ett tag sedan och hon tycker tydligen om barnkläderna där för mycket av det som jag plockade ihop i min lilla(stora) hög var just från Gekås. Och det kunde man aldrig tro. Mycket av det såg ut som det var märkeskläder som Me too eller nåt annat känt märke. Och det såg knappt använt ut.
    Fast det är klart. Kläder till mig hittar jag väldigt sällan där.
  • Chokladälskaren
    Fidelis ad urnam skrev 2011-12-17 13:40:40 följande:
    Man kan ju köpa allt på ÖoB, Rusta, Willys, Dollarstore osv
    Köksartiklar (fryspåsar, bakplåtspapper, folie av olika slat) Willys
    Hygienartiklar på ÖoB
    Lampor, väskor, småplock, saker till trädgården mm på Rusta
    Muggar, glas, tallrikar, bestick mm på Dollarstore
    Kläder är inte dyra på ställen som Kappahl, Lindex, H&M
    Jag ser ingen anledning att åka till GeKås. Avskyr stället  
    Ok. Alla gör som dem vill!!
Svar på tråden Ullared - överskattat???