Inlägg från: minSaile |Visa alla inlägg
  • minSaile

Ullared - överskattat???

Jag och sambon åker gärna till Ullared och handlar julklappar och då är det leksakerna vi siktar in oss på. Tycker att man fortfarande kan hitta mkt billigare tex Lego.
    Vi köpte en stor Hallo Kitty mjukis som på tex BR kostar 400 kr och vi köpte för 89, Lego piratskeppet kostade 500 kr billigare, böcker för 20-50 kr billigare, Pippi Långstrump servis (en platt tallrik, djup skål och pipmugg) för 89 kr istället för 250 kr osv...

Dock köper vi inte mkt kläder där, inte vuxenkläder, för jag tycker vissa saker har lite sämre kvalité. Men vantar, mössor, underställ, pyjamas, strumpor, fleecejacka är toppen till barnen som reserv på förskolan. Dom har också ofta lite fräcka lampor av olika slag som jag gillar, saker till köket och vissa badhanddukar är jättebra och tjocka.

Men visst märker man att priserna har höjts där men saker till bebisar är ju väldigt billigt tex nappflaskor, nappar,  skedar och muggar, lakan osv och det är ju inga skitmärken. 

• minSaile

Kan tillägga att vi brukar åka runt oktober för att inhandla julklappar...oh, vår dotter fick en docksäng i födelsedagspresent som vi köpte för 129 och på BR så kostar den 350

Svar på tråden Ullared - överskattat???