• Anonym (nyfiken)

hej tjejer jag undrar hur ska en tjej se ut för att ni ska atraheras av henne

jag e en tjej som e bisexuell jag undrar vad ni tjejer har för krav om ni ska ha sex med en tjej..hur måste hon se ut...måste hon ha den perfekta kroppen eller kan hon vara lite mullig.??nej jag undrar deta efter som jag själv har barn.och kroppen e inte precis som när man var utan barn...utan brösten e ju inte desamma lite lite lite häng mage inte nu att det väler ut men ni vet hur det brukar vara.

• Svar på tråden hej tjejer jag undrar hur ska en tjej se ut för att ni ska atraheras av henne
  • mariatjejen77

Många säger att utseendet spelar ingen roll men det gör det faktiskt när det kommer till kritan. Sorry TS.. Jag skulle ha svårt att göra det med en tjej som är "FÖR STOR". Jag har varit med en del tjejer i mina dagar och 99 procent av dessa har varit smärta och vältränade. Kanske beroende på att jag tänder på vältränade killar också - att få dra fingertopparna över magrutorna och biceptsen. En tjej som tänder mig mycket när jag ser henne på tv är Susanna Kallur.

• Nyfiken gul

För det första är det ju som med killar, utstrålningen är ju det första som gör att man blir intresserad och nyfiken. Är man självsäker och känner sig trygg i sig själv blir man automatiskt ganska snygg bara där och redan då har man massa pluspoäng på "snygg-skalan".

Jag tänder ju inte på nån som inte har utstrålning, sen må han eller hon vara hur snygg dom vill. Finns inte det där lilla pirret så blir det ju ingenting....

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (nyfiken)

NEJ JAG hade nog inte kunnat ha sex med en tjej som är för stor.nu e jag 167cm o väger 65 kg...

• medina90

Tja... Inte sjukligt stor eller sjukligt mager är väl en bra början , sen utrsåla friskhet och sundhet.Glad Själv attraheras jag inte av något speciellt när det gäller tjer utan det som gör individen speciell... T ex hur de ler, eller om de har något speciellt drag runt ögonen... "Bara" modellvacker är trist tycker jag, som att se på en vacker tavla eller porslinfigur, vacker ja, lockande och spännande, nej...

Själv tycker jag att kvinnor är vackrast mellan 30-45... Tungan ute 

• Anonym

Mullig behöver inte vara negativt. Sådär som en Zorn-kulla är bra nära kvinnoidealet. Då är själva barnen i sig en  mindre lockande egenskap tycker jag... Har svårare att se att jag skulle falla för en småbarnsmor än en icke-mamma. Men kärleken är blind har jag hört.

En i mina ögon riktigt snygg tjej är naturlig, välvårdad och utstrålar intelligens. Det tycker jag är det läckraste.

• Tiiara

Det första jag tänker på när jag ser en tjej är ansiktet. Sen kan det vara något litet som typ sättet hon ser på mig, hennes leende eller hennes sätt att prata med mig. Typ. Det är sånt som får mig att bli intresserad. Sen när det kommer till kroppen är det mindre viktigt, men det betyder inte att det inte är viktigt öht.. Jag skulle aldrig klara av att vara med någon som är överviktig eller anorektisk, inte bara för att det är avtändande för mig, utan för att det faktiskt är ohälsosamt. Men jag har inget emot lite mage osv. Jag vet ju själv hur man ser ut när man har fött barn.. Oavsett om tjejen har barn eller inte tycker jag att det är helt ok med en som har storlek S-M, ev XS om hon är kort..

• Anonym (...)

Tänder på alla möjliga kvinnor. Ofta helt normala alldagliga kvinnor, men som har "det". Vet inte vad det är. Det är samma med män, jag lyckas inte hitta något mönster. De ska vara lugna och trygga till sättet iallafall. Jag söker trygghet efter en väldigt dålig uppväxt med många svek, så känner jag det minsta osäker på personen så drar jag.

Visst kan jag titta på klassiska snyggingar, men för att det ska klicka och jag ska ta steget och försöka få till nåt så är utseendet ganska ovikigt faktiskt. Men det verkar inte höra till det vanliga vad jag har förstått.

• Anonym (Tjej)
    Anonym (...) skrev 2011-12-17 22:22:33 följande:
    Tänder på alla möjliga kvinnor. Ofta helt normala alldagliga kvinnor, men som har "det". Vet inte vad det är. Det är samma med män, jag lyckas inte hitta något mönster. De ska vara lugna och trygga till sättet iallafall. Jag söker trygghet efter en väldigt dålig uppväxt med många svek, så känner jag det minsta osäker på personen så drar jag.

Visst kan jag titta på klassiska snyggingar, men för att det ska klicka och jag ska ta steget och försöka få till nåt så är utseendet ganska ovikigt faktiskt. Men det verkar inte höra till det vanliga vad jag har förstått.
    Då är vi två som inte bryr oss så mycket om utseendet.
    Personligheten är det viktigaste för mig, ett par kilo (eller mer) förmycket spelar ingen roll.
Svar på tråden hej tjejer jag undrar hur ska en tjej se ut för att ni ska atraheras av henne