• Anonym (Ringar)

Har ni på er era bröllop/fölovningsringar när ni sover/har sex/älskar?

Som rubriken lyder "Har ni på er bröllop/förlovningsringar med värdefulla stenar när ni sover (och med andra ord när ni älskar i sängen ;) ), eller tar ni av dem?

• Svar på tråden Har ni på er era bröllop/fölovningsringar när ni sover/har sex/älskar?
  • nobilis

Har alltid mina ringar på mig.
    Utom när jag lagar mat eller bakar och använder händerna, Men det är pga hygienen.

• Hallonmumsan

Jag tar aldrig av min vigselring och förlovningsring. Varför skulle jag? Slits ringen och infattningarna går sönder så får jag väl reparera det då.

• FruLiNi

Jag tar aldrig av mig mina ringar, förutom när jag tvättar händerna.

Varför skulle man ta av dom när man älskar?

• Karpalo

Enda gången jag tar av ringarna är när jag är på jobb (jobbar inom vården).

• tackförfisken

Sitter alltid på ( ja, inte om jag bakar med deg) och dom börjar se lite slitna ut;) hade lite "mönster" gravyr lr vad det kallas;) på dom från början... nu är dom helt släta.

• NeLi

hahahah, varför skulle jag ta av mig mina ringar när jag har sex..jag tar av mig dem när jag bakar eller gör köttbullar eller liknande. och när jag duschar annars fastnar håret i diamanten när jag schamponerar håret..

• Frontline
    Severus skrev 2011-12-18 11:42:26 följande:
    Klart man måste vara anonym när man ställer en befriad fråga;)
    Hahaha jo det är ju en väldigt avslöjande fråga för TS säkerhet...

Har ringen på mig dygnet runt även när jag jobbar.
    Tar endast av mig den som dom allra flesta gör när man använder händerna i mat och bak...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden Har ni på er era bröllop/fölovningsringar när ni sover/har sex/älskar?