• tordjohan

Stora Problem hemma

Hej
    jag är en kille som är född det fina året 73.
    Gifte mig med min som jag trodde då var min älskade fru för 1,5 år sedan,,, Vi har 2 underbara killar tillsammans.
    Men senaste året har allt rasat,,
    Det började med att jag kände mig o älskad vi hade sex max en gång i månaden ville inte att jag skulle veta av hennes lösenord å då tyckte något var fel. kollade jag runt i datorn å hittade att hon skrivit puss å kram å god natt till en arbetskompispå fejan... Jag blev väldigt ledsen å sårad för det har hon aldrig gjort tidigare
    Så hon sa att det inte betydde något..
    Sen bröt jag ihop å nu mer går jag på stämnings höjande regelbunden kontakt med psyke å det är inte nå bättre hemma, hon säger att jag självömkar då jag är ledsen å gråter blir arg på mig mitt liv e bara skit.. Vi går hos familje terapeut.. men hon e mest irriterad hemma,, Bryr sig inte om tvätt mat eller något sånt. det enda som är intressant är mobilen som hon surfar på jämt..
    Jag vet inte vad jag ska göra vill inte sabba familjen någon av oss men jag vet inte hur länge mer jag orkar...Vill bara vara älskad uppskattad å känna sig omtyckt..

Svar på tråden Stora Problem hemma