Vi som försökt ett tag utan plus
Hejsan allihop!
Jag ar tillbaka igen med lite annorlunda namn .
Efter vart andra ivf inte funkade i November sa tankte jag att jag skulle forsoka att ha nagar manader och inte tanka pa fertiltet alls sa jag avregisterade mig fran fl, men jag har anda varit inne och tittat till er da och da.
Jag har fatt en ny mailvan sa mailar lite med JZ da och da och laste hennes blogg idag och faktiskt saknade var gamla trad. Aven om det inte ar manga kvar sen den gamla tiden sa hoppas jag att den har traden kan vara den positiva pepp traden som den en gang brukade vara .
Nar vart andra ivf inte funkade sa onskade jag att jag bara kunde saga att nu far det vara nog, nu har vi gett det allt vi har men det funkar ju anda inte men varken jag eller min man kan tanka oss en framitd utan familj sa det ar bara att kampa pa. Pa manga satt var andra "misslyckandet" lattare an det forsta for man ar inte riktigt lika naiv forsta gangen som den andra, men radslan blir lite starkare att man kanske aldrig kommer att lyckas.
Vi fick ju bara ett gratis forsok har i England sa betalde for det andra och det har ju innebart att vi inte haft mycket pengar till semesterar eller dylikt. Sa nu har vi bestamt att kombinera semester med ivf sa nasta forsok blir i grekland pa en klink som heter Serum, som ar valdigt popular har i England. Det finns en hel sektion om den pa ett engeskt forum som heter Fertility Friends. Vi har haft en forsta telefon kontakt med dem och skickat lite tester. Jag gjorde ju immunforsvar tester innan den forra ivfn och fick behandling for det, men har forsoker de titta pa varflr jag har sa hoga sk killer cells och har hittat tva olika infektioner som det kan bero pa sa nu far bade jag och min man ata antibiotika innan nasta forsok. Forhoppningsvis sa blir det har ytterligare an pusselbit som hamnar pa plats sa vem vet tillslut kanske vi far en hekl bild av varfor vi inte lyckats . De har ett paket nmed tva forsok sa jag tror att dessa tva blir de sista som jag forsker med mina egna agg.
Forlat att det blir mycket jag,jag, jag lovar att det ska bli battre .
Jag laste lite ovanfor om aggdonation och har i England har de en bra sak som heter Egg Share sa par med manlig orsaker till infertilet kan valja att donera halften av aggen genom ivf till nan som behover aggdonation och om de gor det sa far de ivfn gratis. De maste sjalvklart uppfylla flera krietrier men jag tror det gor att det borjar ga fortare med vantetid har.
Har i London har vi soligt med runt 17 grader varmt sa jag gor som Wonders och skickar en solig halsning