JZ79 skrev 2012-08-21 21:00:21 följande:
Saknat dej!!!
Försökt gå in på din sida, men det gick inte...men läste det ska vara fixat? ska kolla sen..Trist du inte fått ditt plus än, men såg du har annat att tänka på. Kul med 30 års fest!! Hur går det med bröllopsplaner? Gården? Vikten? Om jag minns rätt så hade du allt det på gång
Jag är tyvärr kvar..15 långa försök nu...
Utredning är påbörjad och det visar sig att jag är tiptop (förutom att det inte skadar att tappa några kg, men inget måste för att kunna få barn naturligt eller via ivf). Skönt att mina värden är bra, värre var det med mannens spermier. De visade sig vara få och svaga
De tror det beror på nån sorts inflammation, så nu har han behandlats med stark antibiotika i 30 dagar och ska lämna nytt spermaprov om ca 2 månader. Därefter skickas remiss till ivf på Sahlgrenska. De måste bara veta om det ska göras ivf med pigga simmare eller om det ska bli icsi med de lite svagare..Under tiden försöker vi själva och hoppas att behandlingen gjort att spermierna hittar ett fint ägg på egen hand
Vi har en särskild tråd för bimlistan nu, länka gärna den i TS
www.familjeliv.se/Forum-1-336/m65594227.html Den heter "BIM till tråden "Vi som försökt ett tag utan plus"
H ejjjjj, SÅg att du varit inne på sidan nu :),
Jo jag har fullt upp med annat så det går bra ändå, men varje månad när mensen närmar sig så hoppas man ju faktiskt,
Bra att veta hur det stod till iallafall så ni kan göra något åt det, min sambo är inte ett dugg sugen på utredning, så det fr vara så länge. Jag känner inte heller att jag har bråttom ännu.
Jag skall lägga till tråden i TS