• Anonym

Min dotter tittar på porr!

Hur ska man göra som förälder när ens dotter sitter hemma och tittar på porr till och från, jag känner mig väldigt obekväm med det.

• Svar på tråden Min dotter tittar på porr!
  • Pulaski

Vad arga alla verkar. Intressant att just porr är en så känslig fråga så att alla tar det som ett personligt påhopp om inte alla andra tycker exakt som de själva eller ändrar sig när de blir tillsagda.

• Anonym
    Farbror6 skrev 2011-12-20 13:06:10 följande:
    Nähä....Så onani är inte sex då eller hur menar du?
    Jag tycker du mest verkar vara intresserad av min dotter :(
  • Trivelina73

Ge henne en egen tv i sitt sovrum, då är väll problemet löst?

Bara canser rätt och slätt och tingen kring det (inga nyköpta skojävlar och annat här)... nertystad.bloggplatsen.se/
  • Farbror6
    Anonym skrev 2011-12-20 13:07:45 följande:
    Jag tycker du mest verkar vara intresserad av min dotter :(
    Ge dej nu för helvete! Jag diskuterar med en annan hurvida onani är sex eller inte!
    Jag tänder på folk i min ålder inte på några jävla fjortis-brudar som din dotter!
  • Anonym
    Farbror6 skrev 2011-12-20 13:14:19 följande:
    Ge dej nu för helvete! Jag diskuterar med en annan hurvida onani är sex eller inte!
    Jag tänder på folk i min ålder inte på några jävla fjortis-brudar som din dotter!
    Jag tycker att du verkar tända på väldigt unga tjejer med tanke på ditt nick.
  • LarsS
    Anonym skrev 2011-12-19 15:09:59 följande:
    Hur ska man göra som förälder när ens dotter sitter hemma och tittar på porr till och från, jag känner mig väldigt obekväm med det.
    Tja. Du kan väl säga typ "gör det inte när jag ser". Se till att hon flyttar, skaffar eget hem. Stäng av de kanaler som visar porr (Sätt en kod på just de kanalerna).
  • Skicklet

Förstår att det är en obekväm sits. Ge henne en bärbar dator så kan hon titta i sitt eget rum med dörren stängd.

Det man inte dör av överlever man
  • TheCoopers

jag ser inget problem i att hon kollar på porr , däremot skulle jag ju helst inte vilja att mina barn gjorde det öppet  i vardagsrummet .

I'm the me I choose to be ...
  • Farbror6
    Anonym skrev 2011-12-20 13:18:04 följande:
    Jag tycker att du verkar tända på väldigt unga tjejer med tanke på ditt nick.
    Hur fasen insinuerar du då? Jag kallar mej "farbror" för att jag är över 40 och "6" för att jag gillar sex.
    Menar du att alla äldre som gillar sex är pedofiler eller nåt?
  • LarsS

Men de kan dock se på filmer där man skjuter och bombar livet ur varandra ..... vi är fan konstiga.

Svar på tråden Min dotter tittar på porr!