Tråd för besvär efter klipp och bristningar?
Ser att det finns en tråd för sfinkterruptur och en för framfall, men ingen för betående besvär efter klipp och bristningar? Förstått att det inte är helt ovanligt. Borde man skapa en sån tråd kanske?
Ser att det finns en tråd för sfinkterruptur och en för framfall, men ingen för betående besvär efter klipp och bristningar? Förstått att det inte är helt ovanligt. Borde man skapa en sån tråd kanske?
Någon som har besvär fortfarande eller någon som har haft mycket besvär??
Finns det inget behov av en sådan här tråd alltså???
Jag kan hoppa in i tråden Fast hur länge måste man ha problem för att de ska räknas som bestående? Blev både klippt och sprack själv och fick sedan infektion i stygnen på ena sidan vilket ledde till att det sprack upp. Tydligen gör man inget annat än ger antibiotika för infektionen och låter det självläka. När jag är säker på att jag inte ska ha fler barn så kan jag få rekonstruktiv kirurgi om det stör mig för mycket.
Jag hade väldigt ont de första månaderna och det tog ett helt år innan jag kunde ha sex igen. Nu har det gått 18 mån och jag har fortfarande ont till och från, funderar på att be om en operation.