• Anonym

Hur håriga är ni , svara ärligt nu!!

Hur håriga är ni tjejer, jag tycker att jag är världens hårigaste där nere när jag inte rakar mig, känner mig manlig..

Hur håriga är ni igentligen?.

Har ni hår över, på blygläpparna, i rumpan?

hur mycket.. va ärliga..

:) 

• Svar på tråden Hur håriga är ni , svara ärligt nu!!
  • Nyfiken gul

Har kraftig hårväxt och det växer ut fort..  Jag rakar mig överallt för att slippa eländet.

Har världens hårigaste babianröv, tjockt krulligt könshår och långa svarta hårstrån som går upp i ljumskarna och en bit bak på låren. Ett och annat vilset hårstrå dyker även upp på magen strax nedanför naveln.

Jag har PCO så därför är jag så här hårig (hormonrubbning)

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym (håååår)

För tillfället är jag hårig - ska gå och vaxa mig om en timme

Om jag inte vaxar mig är jag hårig på riktigt, men det är ju nästan alla. Med åren kommer hår även lite på insidan av låren och bak mot rumpan.

Men du - skippa hyveln och vaxa! Det är mycket bättre och håller betydligt längre tid. Klart det känns men inte så farligt faktiskt, det är väl värt det!

• Musen

Jag har bara fjun :) av någon anledning ville inte Gud att jag skulle få ett hårigt könsorgan :) många avundsjuka blickar har jag gett i skoltiden på dom som hade riktiga buskar fast nu tänker man annorlunda men skoltiden var en pina

• Anonym
    Musen skrev 2011-12-19 17:26:31 följande:
    Jag har bara fjun :) av någon anledning ville inte Gud att jag skulle få ett hårigt könsorgan :) många avundsjuka blickar har jag gett i skoltiden på dom som hade riktiga buskar fast nu tänker man annorlunda men skoltiden var en pina
    Lyckos dig säger jag bara ;)
  • JAG är BÄST

Oj, ja jag säger hårig, annat vore väl annat
    Är förbannat lat att jag ids inte ta annat än själva bikinilinjen å ansa mellan varven. Är mer nogrann med bikilinjen på sommaren än på vinternFlört

• Fiyalia

Klart man är hårig, har dock tunn hårväxt, den växer sig aldrig buskig och är ljus - dock kan jag inte bevisa det eftersom den åker bort.

...even though people are crazy, nothing nowadays amazes me...
  • Anonym
    Fiyalia skrev 2011-12-19 17:43:23 följande:
    Klart man är hårig, har dock tunn hårväxt, den växer sig aldrig buskig och är ljus - dock kan jag inte bevisa det eftersom den åker bort.
    Läckert!
  • Anonym (Missar ingenting)

Jag kan tänka mig att tjejer inte missar någonting när hår ska tas bort

• Meddelande borttaget
  • Anonym (33 årig man)

Man ska aldrig raka sig för mannens skull, alla blir mer och mer utseende fixerade vilket kan leda till mentala sjukdomar i värsta fall, hår är naturligt, annars brukar det klagas på jämlikhet, men inte när det gäller detta tyvärr.

• Berget1977
    Anonym (33 årig man) skrev 2021-06-25 08:12:36 följande:

Man ska aldrig raka sig för mannens skull, alla blir mer och mer utseende fixerade vilket kan leda till mentala sjukdomar i värsta fall, hår är naturligt, annars brukar det klagas på jämlikhet, men inte när det gäller detta tyvärr.

Fast vet inte om jag håller med dig där. För här hemma är det precis tvärtom, hon har full buske, rakar på sin höjd bikinilinjen när det behövs och trimmar när det blir för långt. Och med mig är det tvärt om, håller det renrakat förutom en liten tofs.
  • Anonym (Lovi)

Trivs inte med hår och är på tok för lat för att krafsa med rakhyveln varje dag så jag låter vaxa mig. Armhålor, hela ben och brasiliansk en gång i månaden brukar räcka. Ibland lämnar jag en liten sträng på musen men oftast tar jag bort allt. Det är ju en personlig preferens om man ska ha hår eller ej, dessutom blir huden änglamjuk av det också så det är ju ytterligare en positiv aspekt av den behandlingen. Vaxar ibland fjunen på armarna också men långt från regelbundet, bara om tjejen som vaxar mig har lust och tid att fixa det med.

• Anonym (som fan)

jag är sjukt hårig. Tror säkert att jag har hormonrubbningar också men har aldrig testat. MEN jag har börjat göra laser behandlingar. Hittills har bara varit en gång men ser faktiskt redan resultat. Jag är 38 och skulle önskat att jag började med det tidigare men better late than never

Svar på tråden Hur håriga är ni , svara ärligt nu!!