• kentafinell

Fel att ge sambon en Wonderbra?

Min sambo har pratat länge om att hon vill ha större bröst, och hon önskade sig underkläder och en bröstförstoring i julklapp. Men för en student som jag så är det lite över min budget, så jag tänkte att en Wonderbra ska ju enligt reklamen ge ett rejält lyft och det ska se 2 storlekar större ut.
    Funderade då över om hon kommer att bli sur om hon får en sån? För hur man än vänder och vrider på det så kan hon ju tro att jag inte är nöjd med hennes bröst... Är det fel val, eller ska hon få en?

• Svar på tråden Fel att ge sambon en Wonderbra?
  • moruppgren

Jag klagade på att min mage hängde och jag fick två par strumpbyxor som skulle hålla in magen förra året av maken. Och jag tig inte illa upp :)

Köp en wonderbra och kanske något till litet som symboliserar 'mer kärlek'. (hoppas du förstod vad jag menade)

• SL87

Eller så köper du ett presentkort på det stället där wonderbra;n finns! Dels för att det kan vara svårt att ta rätt storlekar då sånna Wonderbras inte alltid kan användas i samma storlek som övriga bhar man har, och dels för att då får hon ju faktiskt välja själv om hon vill ha en sån! =)

• Elephino

Just BH är svårt att ge bort pga att det är svårt med storlekarna. Även om hon "altid" har en viss storlek så ska man alltid prova en BH först.

Fina underkläder uppskattar nog de flesta, men välj något du tror att hon vill ha själv - inte något du vill se henne i. Vanligt misstag män gör: Köper raffiga set i rött som kvinnorna aldrig vill använda...

Svar på tråden Fel att ge sambon en Wonderbra?