Ni som har försökt få en flicka, hur gjorde ni och funkade det?
För att klargöra så blir jag lika glad om jag får en pojke till, men det hade varit så kul att få en lillasyster till grabbarna. Hade varit roligt att försöka iaf.
För att klargöra så blir jag lika glad om jag får en pojke till, men det hade varit så kul att få en lillasyster till grabbarna. Hade varit roligt att försöka iaf.
Det går inte att påverka. Det är en myt.
Det går att påverka. Flickspermier gillar sura miljöer så genom att ändra ditt ph värde kan du äka chansen till en flicka. Tranbärsdricka hjälper bland annat. x-spermierna är även långsammare än y spermier men mer uthålliga, så för en flicka försöka ha sex innan äl så att pojkspermierna inte orkar hålla ut.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!
Myter och myter... det kan diskuteras. Det är ju trots allt konstaterat att pojkspermierna inte är lika långlivade som flickspermierna. Det är ingen myt.
Jag har två pojkar och en flicka. Båda pojkarna är "tillverkade" på ägglossningsdagen, medan flickan blev till när vi använda säkra perioder. Alltså hade vi sex fyra dagar innan ägglossningen (vi hade inget emot att få ett barn till därav den metoden) och det blev en liten flicka. Sen om det berodde på det eller inte, det vet jag inte och lär aldrig få veta det. Det lustiga är väl att min mamma har pojke, pojke och flicka, min mormor har pojke, pojke, pojke, flicka och flicka och min bror har pojke, pojke och flicka. Det verkar helt enkelt vara ett släktdrag att först få pojkarna och sedan kommer flickorna...
Vi fick en flicka... vi gjorde som så här... vi hade sex... ;)
De går inte att påverka!! Kanske chansen ökar nååååågot om man har sex 4 dagar innan äl och har sur miljö i muffan. Men de är inte många procent.
Har en pojke och tre flickor, eller en av dem ligger i magen ännu :) men gjort på samma vis med alla fyra ;)