Kort på barnbarnen - bonusar med??
Oj faen! Denna tråd var verkligen skrämmande!
Om man inte alltid, varje gång, i absolut alla situationer inkluderar ett bonusbarn, så hatar man, vill utestänga, ignorera og skyffla undan bonusen!
Är det möjligt??
Måste bara fråga, om jag har ett eller flara foton på väggen med alla våra 3 barn, kan jag då få lov av er att hänga upp ett med bara mina 2 barn? Eller måste alla barnen vara med på alla foton som kommer upp på väggen?
Får jag lov att besöka mina föräldrar som bor 65 mil härifrån, utan att ta med min sambos dotter?
Får dom komma hit på besök en helg hon inte är här (hon bor här vh)?
Och kommer min dotter från ett tidigare förhållande bli et psykfall när hon är större för att min "svärmor" inte skickade födelsesdags present till henne? För det skulle hon ju gjort, även om hon inte är mitt barns farmor eller hur? Usch får nog ringa psyk mottagningen på en gång!
I vårat fall verker inte min bonus se mina föräldrar som sin familj (även om dom givetvis ger jul och födelsesdags presenter, kommer på besök, inkluderar henne osv), så jag vill inte ha dårligt samvete för att någon gång ge ett foto, smycke el med bara mina barn på. Varför skulle jag inte få kunna det?
Sjukt sjukt sjukt!