• Saaajmon

Någon ung gravid som har BF i Augusti?

Jag är en ung tjej på 17 vårar och har precis upptäckt att jag är med barn. Då tänker ni säkert på hur jag ska klara detta här med skola och ekonomi. Men jag kan säga så här att om man har vilja och styrka att visa att man kan klara av det här. Men jag ska i allafall motbevisa människorna i min omgivning att jag kan klara av en sådan här tuff uppgift. 

• Svar på tråden Någon ung gravid som har BF i Augusti?
  • jessicahej

hej :) jag plussade på bim -4 är gravid i v4+0 idag :D. är 21år.grattis till plusset.. vilken v e du i?

• Saaajmon
    jessicahej skrev 2011-12-22 16:07:59 följande:
    hej :) jag plussade på bim -4 är gravid i v4+0 idag :D. är 21år.grattis till plusset.. vilken v e du i?
    Jag är 17 år, men blir 18 nu i maj. Jag är i vecka 8 (7+2) :) 
  • HansenPersson

Hur ungt tycker du är Ungt? ;)  Jag är 20 år, fyller 21 i Juli. Gravid med mitt första barn, är i vecka 7 (6+4). :)
    Grattis och Lycka till!! :)

• Saaajmon

Asså, jag tycker när man är ung som gravid att man är yngre än 25 tycker jag då många i Sverige skffar barn när de är runt 28-35 typ :) 

• emeliehen

Hej!
    Har man den inställningen som du har så kommer du garanterat att klara det, gud va kul, grattis !

Själv så plussa man för ett litet tag sen, är i v 9.   8+1 :)
    Är 21 så inte jätte gammal heller !

Vore kul att följas åt här !  

• Saaajmon

Jaa, det vore riktigt roligt att prata med andra unga här! :) 

• emeliehen

Hur mår ni än så länge då in i graviditeten? 

Själv så kräks jag varje morgon och har gjort i 2 veckor nu, mycket spännande !

Men det går väl över :) 

• Saaajmon

Jag mår illa varje morgon, har gjort det nu i snart en vecka. Och mår illa efter varje gång jag har ätit. Blir värre för varje morgon och halsbränna har jag och uppblåst och trög mage och mer hungrig är jag och har svårt att få i mig mat. Men jag äter för bebbens skull så :) jag har ett sådant stort sug efter frukt. Äpple är det jag har vart sugen på LÄNGE :D

Svar på tråden Någon ung gravid som har BF i Augusti?