• Johannaa3

Bra skaljacka till våren?

Har ni några bra tips på en skaljacka till våren? Har en Polarn o pyret men undrar om ni har erfarenhet av något annat märke som ni gillar. 

• Svar på tråden Bra skaljacka till våren?
  • Dr Mupp

Helly hansen, Isbjörn, Troll, Gneis och vissa modeller av Everest är några jag gillar. 

Never Underestimate the Power of Stupid People in Large Groups
  • Shasti

Isbjörn, överlägset bra, 20 000 i vattenpelare. Fast nu har jag köpt en pop på rea till nästa säsong.

• miaik

Jag tycker också att Isbjörn är överlägset bäst. Jobbar på ur och skur förskola, där får kläderna verkligen testas.

• Busbellan

Molos mmp tycker jag är super, snyggaste dessutom ;)

Mamma till Nora, August och Ella
  • älskarlivet81

Hur mycket brukar pop: s kosta? Fick en rabattcheck på 10% på ett helt köp i januari.. Men då kanske inte skalkläderna kommit in än?

Undrar också om någon vet vad skillnaden på en skaljacka och softshelljacka är?

• Alexi

Vi hade skaljacka från Kapp-ahl, Kaks, i år till vår treåring och den var jättebra, hon hade den på dagis och hela våren, sommaren och hösten.

• Shasti

Pop har halva priset på skalkläder nu. Jag köpte både byxor o jacka för 680:-.

• Indianica

Jag brukar köpa Polarn o.Pyets skaljacka, men nus parar jag pengar för att köpa Isbjörns skaljacka som garanterat också funkar som regnjacka. De är lite dyrare än Polarn´s, men då vet man att man slipper köpa separat regnjacka, så jag ska absolut köpa Isbjörns, som jag också tycker är finare än Polarns. Har bara testat andra kläder av Isbjörn tidigare, de är dock bra, så att märket är bra vet jag!

Svar på tråden Bra skaljacka till våren?