Inlägg från: Tessi1983 |Visa alla inlägg
  • Tessi1983

Vi som väntar smått i September 2012

Hej tjejer!

Jag hoppar in här då jag precis testat Plus är i vecka 4+4!! Så spännande och enligt fl kalender beräknas det till 24/9 wohooo!!!

Hur mår ni alla? Första barnet för mig & sambon, nervöst med spännande!!

• Tessi1983

Linis80

Tack! Grattis själv! Jag känner mig också som vanligt idag men har haft ont i brösten och i ländryggen. Dock lite illamående idag men det har nog ej med graviditeten att göra. Var på bio igår på Hamilton o jag har inte vart på bio på säkert 6-7 år och jag blev så satans "åksjuk" såg inte klart filmen och de sitter kvar idag med :)

• Tessi1983

Jag såg  i bildtråden att de är fler som har navelpiercings hur gör man med den när magen växer?

• Tessi1983

Sitter och läser ikapp´lite.

kram till er alla som blöder hoppas det ger sig snartHjärta.
     Vilken skillnad det är på dessa veckor vi befinner oss i några har gått in i vecka 7 o mår pyton o här är jag i slutet på vecka 5 och fattar inte riktigt vad som kommer hända mig allt känns så overkligt! och lite nervöst! Har inte någon i min bekantskapskrets som har barn så jag är glad att ni finns jag har mycket att lära!

Vad äter ni för "vintaminer/ folsyra" läste att jag borde köpa nått idag? eller?    

• Tessi1983

ingen som vill svara på min fråga =(

provar igen då! Äter ni några extra vitaminer? jag köpte mitt val kvinna men är lite orolig att de inte räcker med folsyra och allt. Ja är ju grönjöling på detta! 

• Tessi1983
    Manelma skrev 2012-01-24 20:05:07 följande:
    Har snart gått 2 veckor sen jag började blöda, det varierar från dag till dag, men sen jag gjorde UL i Söndags har det varit rikligare. Ärligt vet jag inte hur man ska kunna hålla hoppet uppe när man har blod på pappret och i trosorna varje dag. Igår hade jag ont i höger sidan, lite som det gjorde ont när jag hade en cysta på äggledaren, som jag hade för några år sedan. Fick ju veta att jag har två nu också, så jag undrar om det inte är dessa som värker. Sen igår har det blött rikligare, inte några droppar som tidigare förra veckan. Brösten ömmar som bara den, och känner alla möjliga dofter super starkt, men blodet gör det svårt att tro att jag fortfarande är gravid. Har ännu inte hört något från sjukhuset och mina blodvärden, jag förstår inte vad som tar sådan tid? Sen jag plussade har jag inte kunnat glädja mig över det här, har bara undrat är det MF på gång? Vad händer varför blöder jag? Är helt förtvivlad. :((

Oj vad jag tycker synd om dig, man blir ju så himla orolig! verkligen konstigt att sjukhuset ej hört av sig ännu för de borde ju förstå din oro! Håller tummar & tår åt dig att är som de ska.

Går in i vecka 6 idag och känner mig väldigt uppblåst och idag slog det mig verkligen att jag är gravid. Lämnade in semesteransökan på jobbet inför sommaren och chefen bekräftade och skulle skoja till det lite och ringade in havadeskapsledighet på skoj och jag kände hur röd jag blev i hela ansiktet och efter det mötet känner jag bara SHIT vad är det jag get mig in på! Ingen av mina vänner tror att jag vill ha barn ännu för jag har alltid sagt att barn vill jag ha med det får vänta haha!!

• Tessi1983
    N1987 skrev 2012-01-27 09:30:28 följande:
    Graviditeten avstannat för drygt en vecka sedan.. Förmodligen. Det var för litet i alla fall och inget hjärta. Bara vänta på blodet.. Lycka till ni andra tjejer!
    Ånej, shit vad tråkigt! Bamse kram till dig/er!
  • Tessi1983
    LillaBabyK skrev 2012-01-27 10:52:19 följande:
    Vi såg en liten jordnöt med ett pickande hjärta :)
    Härligt! Grattis!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012