• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Saradenrara

Jag var på vul idag v6+1 och man kunde helt klart se att det fanns en Hinnblåsa och någon form av skugga i den. INga hjärtslag än. Troligtvis hade jag sen äl och därför var fostret mindre än vad vi väntat oss. Jag åker ju till sri Lanka på lördag och är borta 3 veckor. Men läkaren tyckte jag skulle komma tillbaka när vi kommer hem från resan för o se så de gott åt rätt håll. Nu hoppas vi att det lilla hjärtat slår nästa gång jag går i v 9.:)

• JessiWill
    BringJes skrev 2012-01-10 10:27:49 följande:
    Här är en till som plussat, BF någon gång runt 11 September... :)

Håller med dig JessiW, veckorna fram till v. 12 går mycket långsamt...  
    Verkligen supersegt!
    Med sonen oroade jag mig en hel del, så skall boka ett VUL i vecka 7+ som jag gjorde med honom också så att jag förhoppningsvis får se ett hjärta som slår denna gång med. Och likaså ett i vecka 12+0- sedan får man äntligen berätta Skrattande
  • Vili
    Eddies skrev 2012-01-10 09:50:41 följande:
    går ni alla till privat och gör vul? eller är det bara jag som inte får göra vul här jag bor ?? jag får inte göra nånting förrän vecka 18-20....

jag har också mått illa igår !! inte alls farligt mkt men de kom  och förvånade mig hehe sen var jag väldigt svullen hela kvällen igår.. 5+4 idag för mig me =)
    jag gör VUL inom landstinget, haft utomkvedshavandeskap och har bara en äggledare kvar efter det så därför :)
    Isak 090122 Lillräkan BF 120906
  • JessiWill
    Eddies skrev 2012-01-10 09:50:41 följande:
    går ni alla till privat och gör vul? eller är det bara jag som inte får göra vul här jag bor ?? jag får inte göra nånting förrän vecka 18-20....

jag har också mått illa igår !! inte alls farligt mkt men de kom  och förvånade mig hehe sen var jag väldigt svullen hela kvällen igår.. 5+4 idag för mig me =)
    För i Gbg ingår inte VUL därför bokar jag det privat. Det enda som ingår är RUL i vecka 18-20 och tillväxt om något skulle avvika.
  • Skrutt 83

JessiW: Klart du kan! Välkommen och STORT GRATTIS!!

Undrar som Mikaela80´, hur gick era vul idag?!!

Här sitter jag och är lite små lycklig för att jag känner mig smått smått illamående! Glad att känna nåt men lär ju ångra mig om det slår till med full kraft =)

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
  • Karriis

Kissnödig hela tiden nu, och hungrig! Har inte känt så många gravsymptom i mina tidigare graviditeter så jag är jätteglad över blåsan ;)

• Lemis

Vili: jag fick vul den 20. Tycker också det är för sent om det skulle sitta fel. Är sjukt nervös och kan inte sova ordentligt. Igår fick jag ont i sidan av magen. På vänster sida. Är så orolig är det är början till ett nytt x. Hur mår du? Hade du också haft ett x?

höger äggledare bortopererad efter X, 30/10-10
  • JessiWill
    Skrutt 83 skrev 2012-01-10 11:19:32 följande:

Här sitter jag och är lite små lycklig för att jag känner mig smått smått illamående! Glad att känna nåt men lär ju ångra mig om det slår till med full kraft =)
    Tack Skrattande
    Jag mådde illa som en bäver- fick flasbacks hur det var förra gången och började ångra mig haha! Man får se det som något positivt :)
  • Eddies
    Skrutt 83 skrev 2012-01-10 11:19:32 följande:

jag har också haft illamående igår och idag.. de kommer typ efter att jag ätit lunch... mycket märkligt..
    jag har varit ute och motionerat med min hund i en timme nu, kanske är därför de har rört om lite i magen hehe.. jag tror jag ska göra ett test, har laddat batteriet nu så jag kan lägga upp en bild i bild tråden :D
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012