• LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hittar ingen BF tråd för september så jag startar en. Säg gärna till om det redan finns en..

Själv så plussade jag på Julafton! Vilken julklapp Och har BF 6 September   

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-26 08:32
    Länk till BF - Listan :)

www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62664695.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-27 17:39
    www.familjeliv.se/Forum-11-234/m62688695.html

Bildtråden :)

• Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012
  • Karriis

Smulan0: fick tidigt med mitt första barn, nu ska jag inte ringa och boka förrän nya VUL om två veckor, var himla tungt att ringa och avboka tiderna hos BM efter missfall, så jag vill vara säker denna gång :)

• JePaLuLi
    smulan0 skrev 2012-01-17 14:55:57 följande:
    Fy vad trist med MF. Beklagar så mycket...

Jag är 5+3 och skulle ringa till MVC idag. Tänkte jag får väl tid i vecka 10 någon gång. Men jag fick tid imorgon!! Chockad! Någon annan som fått tid så tidigt?

Tredje barnet och inte så mycket symtom. Lite spänningar i brösten bara. Tror illamåendet kom lite senare i dom andra graviditeterna också och har aldrig spytt. Hoppas allt är väl!!

Oj. Vad roligt! Jag fick vänta några veckor till inskrivningen, men jag ska på vul imorgon. Hade X i somras så det är därför...
    Tänker att de inte kan se så mycket så tidigt, men de kan ju i alla fall se att det sitter där det ska.

Tredje barnet här med Hur gamla är dina?   
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • Enniie

Imorgon är det dags för det roliga hälsosamtalet, för fjärde gången. Undra om dom har något nytt intressant att dela med sig denna gång? Går också in i vecka 8 denna vecka. Jösses vad fort det går!

• LillaBabyK
    N1987 skrev 2012-01-17 07:43:11 följande:
    LillaBabyK: Enligt FL (och mig själv) borde lill*n blivit till den 20 december! Du då? :) Har du mycket symtom?
    Japp samma här :D FL och ÄL tester säger den 20:e.

Symtom jag har är: ömma bröst, halsbränna, dovt illamående, kissar ofta, börjar bli trött (det började igår så att jag märkte det), känslig (tårarna kommer lite väl lätt) och att jag känner hur livmodern "blir sur" som jag kallar det när jag vänder mig för häftigt med underkroppen i sängen (typ som när jag försöker snurra till andra sidan för att kliva ur osv, lite gymnastik positioner) så känns det som att jag sträcker en öm muskel litegrann :)
  • LillaBabyK

Beklagar verkligen Vili, ta hand om dig!!

• ÄngelnDennis
    smulan0 skrev 2012-01-17 14:55:57 följande:
    Fy vad trist med MF. Beklagar så mycket...

Jag är 5+3 och skulle ringa till MVC idag. Tänkte jag får väl tid i vecka 10 någon gång. Men jag fick tid imorgon!! Chockad! Någon annan som fått tid så tidigt?

Tredje barnet och inte så mycket symtom. Lite spänningar i brösten bara. Tror illamåendet kom lite senare i dom andra graviditeterna också och har aldrig spytt. Hoppas allt är väl!!
    Jag fick gå på tidigt samtal igår. Inskrivningen tar vi veckan innan UL i vecka 13. Så inskrivningen blir i vecka 12
  • Pixiewing

Det är hälsosamtalet som görs så här tidigt.
    Själva inskrivningen dröjer lite :)
    Jag behövde ej gå på hälsosamtalet denna gång (tredje grav) utan vi bestämde att jag ringer sen längre fram och bokar själva inskrivningen

• litenplutt

Illamående, yr och trött som ett as... ja man får ju försöka se de så att det e positivt in ifrån=)
    Jag som ska jobba hela helgen... för så om de släpper t dess annars är de kört.
    Tufft att jobba vaken natt 11h när man inte ens kan hålla ögonen öppna hemma.  

Fler som jobbar nätter här inne?

Hur får ni ihop de med måltider osv.      

• smulan0
    JePaLuLi skrev 2012-01-17 15:06:42 följande:
    Oj. Vad roligt! Jag fick vänta några veckor till inskrivningen, men jag ska på vul imorgon. Hade X i somras så det är därför...
    Tänker att de inte kan se så mycket så tidigt, men de kan ju i alla fall se att det sitter där det ska.

Tredje barnet här med Hur gamla är dina?   
    2 och 4 år!
    litenplutt skrev 2012-01-17 16:12:38 följande:
    Illamående, yr och trött som ett as... ja man får ju försöka se de så att det e positivt in ifrån=)
    Jag som ska jobba hela helgen... för så om de släpper t dess annars är de kört.
    Tufft att jobba vaken natt 11h när man inte ens kan hålla ögonen öppna hemma.  

Fler som jobbar nätter här inne?

Hur får ni ihop de med måltider osv.      
    Jag jobbar också natt. Har jobbat nattjour fram till vecka 23 med dom förra och tänkte göra det nu också om allt funkar. Sen blir det dagjobb.
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012