Inlägg från: Anonym (Al) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Al)

Kramper i underlivet? Hjälp önskas?

Har hela dagen haft fruktansvärda kramper i underlivet, det går bakåt mot ändtarmen och gör så frutansvärt ont! Kan inte röra mig när det kommer och ögonen tåras...

Karln min tycker jag ska till sjukhuset, men är så rädd för att bli dumförklarad... Tänk om dem säger " Du har bara ägglossning ) eller något liknande, då skulle jag skämmas ihjäl...

Å sen är jag inte den som gärna åker till sjukhus heller..

Vad är "onormalt"? Jag fattar att man inte ska ha ont, men tänker samtidigt att man kan ha vissa krämpor ibland utan att det behöver betyda något...

Vet inte om det spelar roll men hade Klamydia för något halvår sen, å fick någon slags komplikation på det och var inlagd några dagar...

Nån som har haft liknande? Verkar rätt vanligt när jag läst....eller inte vanligt...men det verkar förekomma. Men å andra sidan är jag proffs på att förminska mina problem och har en väldigt hög smärttröskel och reagerar bara på smärta om det gör väldigt ont...

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Kramper i underlivet? Hjälp önskas?
  • Anonym (Al)
    Husis skrev 2011-12-28 21:01:43 följande:
    Känns det som kramp i ändtarmen?

Det har skrivits om det här på FL tidigare, kommer inte ihåg vad det kallades... 
    Hm alltså det gör fruktanvärt ont I slidan om du förstår...men kanske att det känns lite bakåt med.. När jag känner på livmodern försiktigt är jag jätteöm där med, så där känner jag inte mer..Men man blir ju frustrerad å rädd när det gör så ont...

Borde kanske ringa, Men du som skrev ovan som haft samma sak, hur ter sig det för dig?
  • Anonym (Al)
    mamma till tre busungar skrev 2011-12-28 21:02:48 följande:
    proctalgia fugax
    Läste om detta nu...nej det är inte vad jag har.. Kändes inte som jag hittade något som stämde..
Svar på tråden Kramper i underlivet? Hjälp önskas?