-
-
Svar på tråden Vem är egentligen terrorist?
-
Menar du den här?Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-01-04 20:44:25 följande:Det var på aftonblaskan som jag läste om häromdagen.
Så vad är sagoberättare?
www.aftonbladet.se/nyheter/article14167978.ab
Muslimsk musiker döms för grovt vållande till annans död? -
Ja. Men det är inte ok att racka ner på någon språk, bara för man är sur och inte kan argumentera, vilket är vad Rataxes gjorde.Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-01-04 20:42:05 följande:Var det mitt inlägg? Men det är så det händer mig när jag sitter på fl och gör tusen saker samtidigt.
Helt okey för mig. Svenska är inte mitt modersmål men jag kan bättre svenska än en del svenskar, tycker jag
Ja absolut, inget fel på svenskan där inte. -
Ska vi dra in på pengarna till all andlig själavård?Rataxes skrev 2012-01-04 20:38:58 följande:Läs länken, det är skattepengar, fast de är ju gratis...
-
Ja det var den. Ser du hur lagen är mesig? Och att det var bara 5 år dessvärre. Man blir så arg när man läser om sånt.Rataxes skrev 2012-01-04 20:51:16 följande:Menar du den här?
www.aftonbladet.se/nyheter/article14167978.ab
Muslimsk musiker döms för grovt vållande till annans död? -
Professionell sagoberättare = person som avlönas för att läsa ur biblar, koraner och andra religiösa skrifter.
-
Tack ska du ha, men bryta gör jag iafoOHalalOo skrev 2012-01-04 20:51:20 följande:Ja. Men det är inte ok att racka ner på någon språk, bara för man är sur och inte kan argumentera, vilket är vad Rataxes gjorde.
Ja absolut, inget fel på svenskan där inte. -
Sex med djur är inte tillåtet, det faller under lagen om djurskydd. Sex med svärfar är osmakligt men inget som medför medfödda defekter av det slag som är så vanligt i den muslimska världen där kusingiften är oerhört vanligt.Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-01-04 20:49:34 följande:Straffen är omöjliga att fastställa om inte personerna själva erkänner sina brott vilket hände i tex profetens tid.
Civiliserade världen? Du menar där man kan ha sex med sin halvsyster? Ha sex med djur? Ha sex med sin svärfar? Kvinnor säljer sig själva? Jo den är en civiliserade värld det -
Jag håller med, 5 år för att misshandla någon och sedan döda henne? Dessutom ljuga och anmäla henne saknad? Man tror ju inte det är sant.Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2012-01-04 20:53:23 följande:Ja det var den. Ser du hur lagen är mesig? Och att det var bara 5 år dessvärre. Man blir så arg när man läser om sånt.
-
Inte mig emot, samfunden kan själva stå för eventuella kostnader med av medlemmarna insamlade medel.Pappa med 3 skrev 2012-01-04 20:52:02 följande:Ska vi dra in på pengarna till all andlig själavård?
-
Står det om det i svenska lexikon tex? Ja du vet, man förstår inte svenska när man är invandrare och lexikon kan vara till stor hjälp.Rataxes skrev 2012-01-04 20:53:46 följande:Professionell sagoberättare = person som avlönas för att läsa ur biblar, koraner och andra religiösa skrifter.
Ok, vem betalar dessa imamer/präster för att "springa till fängelse" och träffa de fängslade? Staten?