• Anonym

Otrohet om två av samma kön hånglar och den ena är tillsammans med det motsatta könet?

Om två av samma kön börjar hångla, t.ex två killar och en av killarna har en tjej, är då killen otrogen mot tjejen med killen?

• Svar på tråden Otrohet om två av samma kön hånglar och den ena är tillsammans med det motsatta könet?
  • LuMa

Otrohet är det väl oavsett kön om man har en partner (och då givetvis kommit överrens om att vara monogama).

• Anonym

Det beror på vad man kommit överens om. Alla par har inte sex enbart med varandra, utan det finns alla möjliga sorters överenskommelser om vad som är okej att göra med andra.

Men personligen så hade jag ansett det vara otrohet om min man hånglat med en kille eller jag med en tjej.

• tackförfisken

Om man inte har ett öppet förhållande lr anser att hångel är ok, så Ja!

• Anonym (Luddigt.)

Frågan är alldeles för ospecificerad. Könen, den sexuella läggningen och antalet personer man hånglar med utanför förhållandet kvittar så länge vi inte vet vad paret i fråga kommit överens om, var deras gräns för otrohet går. 

• Nyfiken gul

Beror väl helt och hållet på vad paret i sig kommit överens om.

Sen kan ju faktiskt killar och tjejer hångla med samma kön bara för en kul sak, typ fyllegrej. Jag menar hur många tjejer har inte hånlgat loss med sina tjejkompisar på fester tex?  Big deal liksom... 

Skulle min man hångla loss med en killkompis skulle jag INTE ta det som otrohet, jag skulle nog snarare fundera hur 17 han tänkte där.....   

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Trivelina73

?.. vilka tankar.. Om han måste dölja det så ja de är otrohet.

Bara cancer rätt och slätt och tingen kring det (inga nyköpta skojävlar och annat här)... nertystad.bloggplatsen.se/
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-12-29 17:11:34 följande:
    Det beror på vad man kommit överens om. Alla par har inte sex enbart med varandra, utan det finns alla möjliga sorters överenskommelser om vad som är okej att göra med andra.
  • Fenina

Otrohet är det bara om den andra partnern inte är okej med det. 

• Anonym (M)
    Nyfiken gul skrev 2011-12-29 17:21:51 följande:
    Sen kan ju faktiskt killar och tjejer hångla med samma kön bara för en kul sak, typ fyllegrej. Jag menar hur många tjejer har inte hånlgat loss med sina tjejkompisar på fester tex?  Big deal liksom... 

Mmnjae, fast det är nog en ursäkt typ...ett halvt steg ut ur garderoben, med hjälp av alkoholen :)
Svar på tråden Otrohet om två av samma kön hånglar och den ena är tillsammans med det motsatta könet?