• pcj

10-åringar som runkar av varandra!!! HJÄLP!!!

solskina skrev 2011-12-30 13:01:34 följande:
    Nej det är inget normalt beteende.

Det är bup du ska ringa och råd fråga, en sjuksköterska är inte kompetent nog om hon inte jobbat med det tidigare. Men om hon är smart så kontaktar hon i sin tur bup.

Det jag tänker i det här läget är att det drivande barnet vilket det nu är, antingen är introducerad till sexuella lekar för tidigt genom filmer eller övergrepp. 
    Barn har även njutning av sexuella handlingar så här behöver dom få reda på att det inte är fel, men att valet finns att vänta och att min kropp är min och jag gör vad jag vill med den men tvingar ingen annan att hjälpa till.

Svårt så här att veta varför dom börjat men dom har troligen manipuleras av någon, tror jag. 
    I vilket fall som helst måste kompisarna kollas upp så att inte brotts begåtts eller pågår. Det kan bup hjälpa till med.

www.atsu.se  - Att Trygga Sexuellt Utnyttjade 
    Men hallå! När jag var 10år jorde jag lika dant. Det är fult normalt.
  • pcj

Så jag var onormal när jag var 10år. Då är frågan när blir man normal???
    Jag är 41år 2 barn med en kvinna.

• pcj

Prata med barnen ja. Men moralisera det inte.
    Det är normalt tro mej.

• pcj

Alla är olika även som barn. Inget är normalt eller onormalt.

• pcj

När jag var 10år så var det 1980 och datorer fans inte i våran värd.
    Ändå viste vi vad sex var. Både homo och hetro och vi provade hejvilt både pojkar och flickor.

• pcj
    thegoddess skrev 2011-12-30 20:28:00 följande:
    Man kan ju undra hur dom kommit på att man kan ta dom i munnen

Det är en instinkt som finns i mäniskans gener

• pcj
    Rocket Mania skrev 2011-12-30 21:21:21 följande:
    Jag bor på planeten Stockholm och det handlar inte om att barnen är "duktiga på att hitta" det handlar om att barn inte ska sättas i situationer där dom kan hitta sånt. Jag undrar hur fan det går till när en 8-åring hamnar framför porr utan att föräldrarna sett det?

Om man har så sjukt dålig koll tycker jag man ser till att spärra sådan skit från sin dator. 

Det handlar inte om förbud, jag talar inte om för mina barn att de inte ska gå in på porrsidor. De vet nämligen inte vad porr är.

Mina barn har varsin iPhone 3 (ärvda) som de enbart får ha hemma. 6 och 9-åringar ska enligt mig inte ha sådant i skolan. Dom används till att spela spel på, att ringa med och att lyssna på ljudböcker med. Inte till att porrsurfa med.
    Som jag har sagt tidigare det handlar inte om datorn. Utan om mänsklig instinkt att överleva
  • pcj
    MoaElis skrev 2011-12-30 21:32:31 följande:
    Haha, va?
    Är mänskan det enda däggdjur som föds utan instnkter????
  • pcj

När jag var barn så fans en tidningsautomat nere vid hamnen. Där samlades alla ugnar på kvällen(både pojkar och flickor) Och vi såg bilderna från dom olika automaterna vad man kunde köpa
    Där fans allt i porrväg homo,djur,piss och barn. Så vist fans det information i ämnet.
    Och detta va före datorenas tid.

• pcj

Inte undra på att vi försökte ha sex med varandra.

Svar på tråden 10-åringar som runkar av varandra!!! HJÄLP!!!