• Envira

10-åringar som runkar av varandra!!! HJÄLP!!!

men det där är helt normalt, jag kommer ihåg att jag själv gjorde sånt med min tjejkompis i den åldern. De upptäcker sin sexualitet, låt de göra det! Det enda som kommer hända är att din pojke kommer tro att det inte är ok att uttrycka sin sexualitet. 

• Envira
    MoaElis skrev 2011-12-30 18:57:23 följande:
    Jo, faktiskt så finns det något som heter normalt just i det här ämnet... Barn som suger av varandra ser jag inte som normalt, det är inget alla gör & det är inget barn ska göra. Dom ska inte veta något om det i den låga åldern.
    Men snälla du kan ju inte jämföra med när du själv var liten.  Herregud numera är det så lätt att komma över porr etc så det är inte alls konstigt om de lyckats hitta något sådant och sen "testar" själva. 

• Envira
    MoaElis skrev 2011-12-30 19:00:46 följande:
    Det var inte länge sen jag var liten.. Det normala är väl att barn tycker det är äckligt, inte testar själva. Hur som hellst, så borde man ta det på allvar tycker jag.
    nä men då kan jag säga att jag är 20 år och jämför jag med när jag var liten och nu är det ENORM!!!! skillnad
  • Envira
    MoaElis skrev 2011-12-30 19:04:52 följande:
    Jag är 17 & tycker inte det är så stor skillnad. Inte låter man sina små barn titta på porr heller, tror inte dom vill det heller? I mina öron låter det extremt konstigt om så vore fallet..
    klart att de inte låter de kolla men datorn är lättillgänglig nu för tiden, det är inte direkt som när man var tvungen att koppla upp sig och fick sitta en halvtimme med övervakning. 
    Det finns bärbara att ta med sig vart man vill. 
  • Envira
    pcj skrev 2011-12-30 19:16:46 följande:
    När jag var 10år så var det 1980 och datorer fans inte i våran värd.
    Ändå viste vi vad sex var. Både homo och hetro och vi provade hejvilt både pojkar och flickor.
Svar på tråden 10-åringar som runkar av varandra!!! HJÄLP!!!