10-åringar som runkar av varandra!!! HJÄLP!!!
Hur tänker ni som skriver att det är normalt? Det är verkligen inte normalt... Självklart ska ni prata med barnen.
Hur tänker ni som skriver att det är normalt? Det är verkligen inte normalt... Självklart ska ni prata med barnen.
Jo, faktiskt så finns det något som heter normalt just i det här ämnet... Barn som suger av varandra ser jag inte som normalt, det är inget alla gör & det är inget barn ska göra. Dom ska inte veta något om det i den låga åldern.
Tycker det låter konstigt.. Tror inte det hör till det vanliga faktiskt. Jag & mina kompisar gjorde mycket när vi var små, men inte sög vi av varandra eller hade tankar på sex.. Herregud säger jag bara..
Jag måste ha varit en jätte udda barn.. Jag tyckte då inte att det var "Jätte spännande" med porr, visste inte ens vad det var. Hade jag sett något sex på tv skulle jag tycka det var äckligt.. Förstår ärligt talat inte hur man kan tycka det är normalt att två 6 åringar suger av varandra.. o_o
Nej, men någon instinkt att suga av varandra har vi väl ändå inte? >_<´Tror man överlever ändå.