Hur ofta dammsuger ni era hem?
Hur ofta dammsugs era hem?Om ni tex svarar flera gånger om dagen får ni gärna skriva varför, ni kanske har hundar / katter som hårar mycket?
När det behövs, ibland var vecka, ibland kan det gå mer än en månad.
Säkraste kortet är när vi har folka hembjudna...
Nån gång i veckan. Går nog kanske 1½ mellan....
Inga djur längre (har haft hund).
hos mig blir det ca 3ggr i veckan beroende på mängd hundhår och grus från smutsiga små tassar (jo jag torkar dem efter promenad men det hjälper inte helt).. men innan hundarna så var det ca var 10e dag!
Vid behov! I kök, hall och vardagsrum blir det nästan varje dag. Övriga rum blir det var, varannan vecka.
Varannan dag.
Vi har hund men hon är korthårig och fäller ej så henne skyller jag inte på.
Jag älskar att städa.
En gång i veckan ungefär.. Har tre katter så emellanåt tar jag microfibermoppen o drar över. Fångar de stora råttorna..
dammsugar just nu 2 gånger om dagen, en gång på morgonen och en gång mot kvällen då vår stora hund fäller.
men annars är det varje dag som gäller.vill inte gå bland skiten och tycker det är viktigt.
Nästan varje dag i kök, hall och vardagsrum. Andra rummet på nedervåningen kanske en gång varannan/var tredje vecka. Övervåningen väldigt sällan, för än så länge sover bara ett av barnen där.
2 gånger per dag. Har inga djur. Fattar inte vad vi gör men smuligt blir det och om jag trampar i en smula blir jag jävligt äcklad, därav dammsugs-mani.