Inlägg från: Nyfiken gul |Visa alla inlägg
  • Nyfiken gul

Hur gör Hovet om Vickans barn är "defekt"?

men det var det dummaste resonemang jag nånsin hört! Byta ut ett barn?  Jag hoppas ni skämtar. Så länge som Victoria och Daniel har väntat på att få sitt efterlängtade barn så tror jag INTE dom skulle få för sig något så urbota korkat att byta ut sitt barn. 

OM det skulle vara så att barnet inte kan ärva tronen pga sjukdom eller det kanske rent av dör så är det ju nästa barn i ordningen som i så fall tar över - får dom inga fler barn så är det ju prins Carl Philip som tar över som ju står nästa i tur.  

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Nyfiken gul

vi får inte glömma bort att det faktiskt finns reglerat laglit  i successionsordningen vem som tar över tronen och när.

• Nyfiken gul
    Miss Cee skrev 2011-12-31 23:45:49 följande:
    För Kungahuset har ju verkligen en historia av att mörka sina "defekter". Jag menar tänk om någon i kungahuset hade haft anorexia, dyslexi eller något annat, då hade de ju troligen mörkat det eller gömt undan personen. Kanske fejkat att personen dog, eller hyrt in en "body-double...

Eller hur var det nu...

öh victoria har haft anorexia och det mörkades väl inte direkt även om det inte heller sjöngs ut om det - hon fick den space hon behövde.  Men det var verkligen hon på bilderna från nobelfesten då hon var mager som ett spjällsnöre...
Svar på tråden Hur gör Hovet om Vickans barn är "defekt"?