Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Favoritar
Favoritar
nu har jag följt er i det tysta ett tag men nu är jag redo att joina er.
Ni ska veta att ni allihopa är en så stor inspirationskälla för mig.. jag apploderar er allihopa...
gud va ni är bra
tack pallas..
måste fråga vad räknas som att man har skinat sinken... är det att man har diskat men att det står på tork i stället eller ska man torka allt....
Jag ska börja med att inte ha någon disk när jag går och lägger mig
Idag blir det inget skinande. Har varit på kalas med fancy 3-rätters hos mina svärföräldrar. Och jag är helt slut. Så det blir diskning imorgon efter jobb istället.
Ush det känns jobbigt att skina vasken. Jag tror jag kommer att göra som dig pallas att jag kommer att ta god tid på mig för att nöta in denna vana.
Hur 17 gör ni?
jag smygstartade med att skina sinken och det gick faktiskt ganska hyffsat. Men nu har jag insett att jag inte hinner diska undan all disk innan mannen eller dottern och jag själv för den delen.
Hur får man in rutinen.. jag tycker att jag diskar och diskar och lägger saker i blöt men ändå så har jag massvis med disk... *suck*
Vi har tyvärr ingen plats för en diskmaskin.
Ms H :
Nej vi har inte det. För nått år sedan så skaffade vi en bänkdiskmaskin. Men den tog så mycket plats att vi inte hade någon arbetsyta i köket. Så när den gick sönder så sa vi att vi inte skulle ersätta den.