Inlägg från: Flätad |Visa alla inlägg
  • Flätad

Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!

Heeeej!!! Denna tråden låter som lösningen på mitt/bårt problem ...

Har läst sedan förra veckan och startat lite försiktigt... Smaaaaal babysteps Shinat shinken och det är så jädrarns skönt att komma upp till en tom fräsch diskbänk Maken fick lite skäll dock eftersom han går upp före mig så spiller han lite kaffe, låster smulor o smörrester ligga kvar på bänken .... Grrr, menhan har ändrat sig

Tvättta minst en tvätt om dagen i några dagar (under semestern tog jag i med hårdhandskarna mot bega bergetallantvätten och tvättade allt. kastade en del och vek och lade in alla tvätt när den torkar

Försöker varje dag plocka undan på köksbordet (Framförallt så rensar jag reklamen och kastar så fort dem kommer )och på pallen i hallen som det ofta växer ett berg av icke helt rena kläder  men ej heller helt rena för garderoben... Den är svår tycker jag... Får fundera ut något bätttre... Mitt i hallen liksom där någon kanske behöver sätta sig för att ta på skorna tex Och det första en oanmäld gäst ser, klädberget på pallen.... Nej den ska jag slåss ordenligt med, jag ska vinna

Fortsätter lite såhär nu innan jag ger mig in rensandet... (Har dock ett stooort behov av det)...

Svar på tråden Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!